اخبار   
 

 نسخه بتای تازه ویندوز اینتیون عرضه شد

مایکروسافت روز گذشته دومین نسخه بتا از ویندوز اینتیون را عرضه کرد. این محصول در واقع مجموعه خدمات مدیریت مبتنی بر فناوری کلود مایکروسافت محسوب می شود که برای کاربران رایانه های شخصی...

مایکروسافت روز گذشته دومین نسخه بتا از ویندوز اینتیون را عرضه کرد. این محصول در واقع مجموعه خدمات مدیریت مبتنی بر فناوری کلود مایکروسافت محسوب می شود که برای کاربران رایانه های شخصی قابل استفاده است.
به گزارش فارس به نقل از سی آر ان، دسترسی عمومی به این سرویس از اوایل سال 2011 میلادی ممکن خواهد بود و کاربران برای استفاده از خدمات یاد شده از طریق اینترنت باید هزینه هایی را پرداخت کنند.
استفاده از این خدمات کلود به ازای هر رایانه تنها 11 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. خدمات یاد شده دامنه بسیار گسترده و متنوعی خواهد داشت و از امکانات مقابله با ویروس ها و بدافزارها تا انواع سرویس ها برای رفع نیازهای خدماتی و نرم افزاری را شامل خواهد شد.
مبلغ 11 دلار هزینه پایه ای استفاده از این خدمات است و کاربران به ازای پرداخت هر 11 دلار اضافی می توانند از امکانات متنوع تر و گسترده تری استفاده کنند. خدمات ویندوز اینتیون هم اکنون به طور آزمایشی برای عده محدودی از برنامه نویسان و متخصصان قابل استفاده است.
  منبع : خبرگزاری فارس
  13:53   چهارشنبه 23 تیر 1389  
 نظرات