اخبار   
 

 آغاز فروش نرم‌افزار «دکتر سازه‌ چکر» (CHECKER)، برای کنترل طراحی سازه‌ها

تجربه‌ی ۳۵ساله‌ی گروه نرم‌افزاری سازه در زمینه‌ی تولید نرم‌افزارهای محاسبات سازه نشان می‌دهد که فرآیند کنترل طراحی سازه‌ها در ایران از اهمیتی ویژه برخوردار است. نرم‌افزار «دکتر سازه چکر» برای کمک به مهندسان طراح سازه و مراجع ذی‌‎صلاح در این فرآیند ساخته شده است و با توجه به این که همه‌ی جوانب الزامات فنی و آیین‌نامه‌ایِ طراحی سازه به گونه‌ای جامع و با ریزبینی و دقت در آن گنجانده شده، راه‌حل نهایی و مطمئن برای کنترل سازه‌های طراحی‌شده می‌باشد ...

آغاز فروش نرم‌افزار «دکتر سازه‌ چکر» (CHECKER)،
نرم‌افزار CHECKER، تحولی بنیادین در کنترل طراحی سازه‌ها

۲۵درصد تخفیف برای ۵۰۰ خریدار نخست
هزار نکته‌ی باریک‌تر ز مو این‌جاست!

تجربه‌ی ۳۵ساله‌ی گروه نرم‌افزاری سازه در زمینه‌ی تولید نرم‌افزارهای محاسبات سازه نشان می‌دهد که فرآیند کنترل طراحی سازه‌ها در ایران از اهمیتی ویژه برخوردار است. نرم‌افزار «دکتر سازه چکر» برای کمک به مهندسان طراح سازه و مراجع ذی‌‎صلاح در این فرآیند ساخته شده است و با توجه به این که همه‌ی جوانب الزامات فنی و آیین‌نامه‌ایِ طراحی سازه به گونه‌ای جامع و با ریزبینی و دقت در آن گنجانده شده، راه‌حل نهایی و مطمئن برای کنترل سازه‌های طراحی‌شده می‌باشد. برای آگاهی بیش‌تر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم‌افزار، ویدئوی زیر را ببینید:

با کلیک بر روی تصویر زیر، ویدئویی به مدت‌زمان ۷ دقیقه، حاوی توضیحات مدیرعامل «گروه نرم‌افزاری سازه» درباره‌ی کارکرد و ویژگی‌های نرم‌افزار «چکر»، برای شما به نمایش درخواهد آمد.
با کلیک بر روی تصویر بالا، ویدئویی به مدت‌زمان ۷ دقیقه، حاوی توضیحات مدیرعامل «گروه نرم‌افزاری سازه» درباره‌ی کارکرد و ویژگی‌های نرم‌افزار «چکر»، برای شما به نمایش درخواهد آمد.

نرم‌افزار «دکتر سازه چکر» چگونه به فروش می‌رسد؟
در ویدئوی زیر توضیحات بیش‌تر درباره‌ی چگونگی خرید این نرم‌افزار، دریافت تخفیف و شرایط ویژه برای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و شهرداری‌ها را از زبان مهندس محمدرضا جمشیدیان، مدیرعامل گروه نرم‌افزای سازه بشنوید:


با کلیک بر روی تصویر زیر، ویدئویی به مدت‌زمان ۵ دقیقه و ۴۳ ثانیه، حاوی توضیحات مدیرعامل «گروه نرم‌افزاری سازه» درباره‌ی نحوه‌ی خرید نرم‌افزار «چکر»، دریافت تخفیف و شرایط ویژه برای مراجع عهده‌دار مسئولیت کنترل سازه‌ها، برای شما به نمایش درخواهد آمد.
با کلیک بر روی تصویر بالا، ویدئویی به مدت‌زمان ۵ دقیقه و ۴۳ ثانیه، حاوی توضیحات مدیرعامل «گروه نرم‌افزاری سازه» درباره‌ی نحوه‌ی خرید نرم‌افزار «چکر»، دریافت تخفیف و شرایط ویژه برای مراجع عهده‌دار مسئولیت کنترل سازه‌ها، برای شما به نمایش درخواهد آمد.


  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  09:59   سه شنبه 11 اردیبهشت 1403  
 نظرات