اخبار   
 

 من یک سازه‌اولی هستم

من یک سازه‌اولی هستم. فارغ‌التحصیل رشته‌ی عمرانم و به‌تازگی وارد بازار کار شده‌ام. در بازار کار رقابت بسیار زیاد است و من باید از هر نظر آماده باشم. اخیراً شنیده‌ام «گروه نرم‌افزاری سازه» هوای ما سازه‌اولی‌ها را دارد. فقط کافی‌ست گوشی تلفن را بردارم و با شماره‌ی ۳۴۰۰۵ـ۰۳۱ تماس بگیرم ...

من یک سازه‌اولی هستم!

سلام
من یک سازه‌اولی هستم. فارغ‌التحصیل رشته‌ی عمران هستم و به‌تازگی وارد بازار کار شده‌ام. در بازار کار رقابت بسیار زیاد است و من باید از هر نظر آماده باشم. تخصص طراحی سازه و ابزار کار مورد نیاز، به علاوه‌ی توانایی در استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی به من کمک می‌کند که کارفرما را جذب کنم و نقشه‌هایی خوب و دقیق تحویل دهم.
برای طراحی و آنالیز از نرم‌افزارهای ایتبز، سیف و سپ استفاده می‌کنم و برای ترسیم دقیق و سریع جزییات، تصمیم به خرید سازه۹۰ گرفته‌ام؛ اما من در آغاز کار توانایی خرید سازه۹۰ و یا ابزارهای آن را به دلایل مختلف ندارم. ای‌کاش می‌توانستم به‌نحوی سازه۹۰ را خریداری کنم.
اخیراً شنیده‌ام «گروه نرم‌افزاری سازه» هوای ما سازه‌اولی‌ها را دارد.
فقط کافی‌ست گوشی تلفن را بردارم و با شماره‌ی ۳۴۰۰۵ـ۰۳۱ تماس بگیرم.
مطمئنم برای خرید هوای من را خواهند داشت.



اگر شما هم سازه‌اولی هستید ،گوشی را بردارید و از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۶ بعدازظهر روزهای شنبه تا چهارشنبه در روزهای غیرتعطیل با ۳۴۰۰۵ـ۰۳۱ تماس بگیرید، یا اگر مایل‌اید، اطلاعات خود را این‌جا ثبت بفرمایید، تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
خبرخوب این است که راه برای پیوستن به خانواده‌ی بزرگ «گروه نرم‌افزاری سازه» بازتر از همیشه است؛
و خبر بهتر: ما هوای شما را داریم!

با آرزوی بهترین‌ها،
گروه نرم‌افزاری سازه

  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  01:00   سه شنبه 9 خرداد 1396  
 نظرات