اخبار   
 

 دوازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش با حضور ۱۲۴ شرکت داخلی و خارجی در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی این جزیره گشایش یافت ...

دوازدهمین نمایشگاه عمران و ساختمان کیش گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی عمران و ساختمان کیش با حضور ۱۲۴ شرکت داخلی و خارجی در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی این جزیره گشایش یافت.

این نمایشگاه به همت اتاق تعاون ایران وبا همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت سرمایه گذاری و توسعه از امروز سه شنبه تا ۳۱ اردیبهشت ماه میزبان بازدید کنندگان و فعالان عرصه صنعت ساختمان خواهد بود.

در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت و نمایندگی خارجی از ۱۷ کشورترکیه ، بلژیک، فنلاند، آلمان، انگلیس، ایتالیا، سوئیس، آمریکا، مالزی، تایوان، کره جنوبی، سوئد، چین، ژاپن، نروژ، فرانسه، کانادا در فضایی به وسعت چهار هزار و ۷۵۰ متر مربع آخرین توانمندی های خود در این صنعت را به نمایش گذاشته اند . چین و ترکیه با ۱۶۵ و ۳۰ متر مربع فضای نمایشگاهی به صورت مستقیم در نمایشگاه دوازدهم شرکت کرده اند.

ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر میان تولیدکنندگان و فعالان عرصه ساخت وساز، معرفی و نمایش بخشی از توانمندی های تولیدی و صادراتی، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان و آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت از اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است . همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر بین تولید کنندگان و فعالان ساخت و ساز است و می تواند زمینه ای برای سیاستگذاری صحیح ، ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و تداوم ثبات قیمت ها در بخش مسکن باشد.



شرکت کنندکان در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها، تولیدات و فناوری های علمی و صنعتی خود را در زمینه مصالح ساختمان پایه، ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، آسانسور و بالابرها،خانه های پیش ساخته، نقشه کشی و طراحی، سیستمهای تصفیه آب، تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی، ابزار آلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی ، یراق آلات ،سنگ های ساختمانی ،رنگ ، چسب ، رزین و عایق ، درب های اتوماتیک ، دکوراسیون و معماری داخلی ، شیرآلات بهداشتی ،کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش های کف ،لوله و اتصالات ، تجهیزات و لوازم ایمنی کار به معرض نمایش گذاشته اند. برگزاری همایش تخصصی سازمان نظام کاردانی از برنامه های جنبی نمایشگاه است .

وزارت های تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، راه و شهر سازی ، سازمان نظام مهندسی ، سازمان نظام کاردانی ،نشریات تخصصی حوزه صنعت ساختمان و شرکتهای بزرگ تولیدی در حوزه صنعت ساختمان و نمایندگی های شرکت های معتبر خارجی را از وزارتخانه ها و موسسه های شاخص مشارکت کننده در این نمایشگاه هستند .

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه های سراسری مسکن کشور، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، دفتر امور مقررات ملی ساختمان، وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران از حامیان این نمایشگاه هستند . دوازدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور رییس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی ، دبیر کل اتاق تعاون ایران، رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک ،

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، رییس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی،قائم مقام وزیر راه و شهر سازی ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، جمعی از انبوه سازان و فعالان این عرصه فعالیت چهارروزه خود را آغاز کرد . این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و تا ۳۱ اردیبهشت ماه پذیرای بازدید کنندگان است .

  منبع : خبرگزاری ایسنا
  12:03   چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395  
 نظرات