اخبار   
 

 «رواج یافتنِ فساد باعث سلب اعتماد مردم می‌شود»

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح ساختار در سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: بی‌شک مجلس شورای اسلامی به‌هیچ‌وجه از فساد حمایت نمی‌کند. قطعاً هر کس در هر لباس و جایگاهی که باشد، اگر درگیر فساد در کار و مسئولیت خود شود، باید با او برخورد کرد ...

«رواج یافتنِ فساد باعث سلب اعتماد مردم می‌شود»
■ تأکید بر برخورد قاطع با فاسدان در هر لباس و جایگاهی


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح ساختار در سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: بی‌شک مجلس شورای اسلامی به‌هیچ‌وجه از فساد حمایت نمی‌کند. قطعاً هر کس در هر لباس و جایگاهی که باشد، اگر درگیر فساد در کار و مسئولیت خود شود، باید با او برخورد کرد.

سمیه محمودی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن مخالفت شدید با ایجاد و ترویج هرگونه فساد در بخش‌های مختلف کشور بیان کرد: قطعا باید جلوی هرگونه فساد در هر حدی که باشد چه کوچک و چه بزرگ گرفته شود چراکه نه تنها به کشور ضربه می‌زند بلکه اعتماد مردم را نیز سلب می‌کند.

محمودی با تأکید براینکه فساد در تمامی بخش‌ها باید در کشور ریشه‌کن شود گفت: متأسفانه هرروز شاهد معرفی اتفاقات و افرادی جدید که گریبان‌گیر فساد شده‌اند هستیم که باید هرچه سریعتر ریشه آن خشکانده شود، ما باید در کوتاهترین زمان مردم را از این سردرگمی خارج سازیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه از فساد حمایت نمی‌کند، قطعا هر کس در هر لباس و جایگاهی که باشد اگر درگیر فساد در امور کاری و مسئولیتی خود باشد باید مورد برخورد قرار گیرد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: به عقیده من باید خیلی زودتر از اقدامات نادرست این سازمان جلوگیری می‌شد و فعالیت‌های آن مورد بررسی قرار می‌گرفت تا امروز شاهد این اتفاقات نباشیم.

محمودی ادامه داد: قطعا این اقدامات باید پیش از آنکه رسانه‌ای شده متوقف می‌شد و مراحل قانونی‌اش انجام می‌شد چراکه فساد هرجایی که باشد باعث ایجاد دیدگاهی منفی شده و ما مخالف هرآنچیزی هستیم که باعث متضرر شدن مردم می‌شود.​

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وزارت راه و شهرسازی
  12:24   دوشنبه 16 مهر 1397  
 نظرات