اخبار   
 

 فرج‌الله رجبی: کماکان رییس شورای مرکزی هستم

رییسِ معلق‌شده‌ی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در نخستین موضع‌گیری خود به حکم وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تعلیق پروانه‌ی ریاستش بر سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گفت: وزیر راه وشهرسازی باید سلسله‌مراتب اداری را رعایت کند ...

فرج‌الله رجبی: کماکان رییس شورای مرکزی هستم
■ «تعلیق حکم من صرفاً با دستور رییس‌جمهور امکان‌پذیر است»


رییسِ معلق‌شده‌ی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در نخستین موضع‌گیری خود به حکم وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تعلیق پروانه‌ی ریاستش بر سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گفت: وزیر راه وشهرسازی باید سلسله‌مراتب اداری را رعایت کند.

فرج‌الله رجبی درگفت‌وگو با «صما» افزود: باتوجه به اینکه بنده حکمم را ازریاست جمهوری دریافت کرده ام، تعلیق آن هم نیز می بایست از طریق ریاست جمهوری صورت بگیرد اما آقای آخوندی مستقیما با بنده مکاتبه کرده است واین روند به لحاظ سلسله مراتب اداری نادرست است وبنابراین حکم من تا زمان دستور رییس جمهوری به قوت خویش باقی است. رجبی با بیان اینکه افتخارمی کنم که پای تعهدم با مهندسان هستم وامانت داری را رعایت کرده ام ادامه داد: ریاست بنده برشورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کماکان به قوت خویش باقی ست وهمچنان به قوت کار خود را ادامه می دهم.

رییس پیشین شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد: باتوجه به اینکه بنده حکمم را ازریاست جمهوری دریافت کرده ام بنابراین تعلیق آن نیز درید اختیار ریاست جمهوری است واگرایشان تشخیص دهد که حکم من می بایست معلق شود قطعا بنده ازآن دستور تبعیت خواهم کرد.

رجبی تاکید کرد: ازمسوولان وزارت راه تقاضا دارم که سلسه مراتب وشوونات اداری را رعایت کنند. وی همچنین درباره برخی شائبه‌ها مبنی براینکه چالشهای شخصی بین او و وزیر راه سبب تعلیق پروانه وی شده است گفت: من این اظهارات را قبول ندارم و شان دولتمردان ما بالاتر از آن است که بخواهند براساس اغراض شخصی تصمیم‌گیری‌های کاری کنند.

رجبی درعین حال افزود: ریاست من برحکم شورای مرکزی باحکم رییس جمهور به قوت خویش باقی است بنده در محل کارخود حاضر شده و اجازه ورود متولیان وزارت راه به شورای مرکزی را نخواهم داد.

وی همچنین با رد این مساله که ایشان استیضاح وزیر راه را در مجلس کلید زده است گفت: به هیچ وجه این مساله صحت ندارد و بنده جز طراح اصلی استیضاح وی نیستم. البته استیضاح وی را امضاء کرده‌ام، اما طرح استیضاح وی به دلیل نارضایتی نمایندگان از عملکرد وی بوده است.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.


ـ در همین زمینه :
(با کلیک بر روی هر عنوان، صفحه‌ی مربوط به آن مطلب برای شما گشوده خواهد شد.)
ارائه‌ی گزارش تخلفاتِ ۳۹صفحه‌ایِ رجبی به آخوندی
پروانه‌ی رییس شورای مرکزی نظام مهندسی معلق شد
تعیین سرپرست برای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور
نخستین ابلاغیه‌ی وزیر تازه‌ی راه و شهرسازی در حوزه‌ی نظام مهندسی
فرجام فرج‌الله رجبی و سازمان نظام مهندسی ساختمان
«دستور وزیر راه به‌معنای تقلیلِ دوره‌ی تعلیق است، نه بازگشتِ سِمَت‌های پیشین»
«دستور لغو تعلیقِ پروانه‌ی رجبی، با قانون منطبق نیست»
جزییات دقیقِ مغایرت‌های قانونیِ لغو تعلیق پروانه‌ی اشتغال رجبی
«لغو تعلیقِ رجبی به‌منزله‌ی بازگشت به سِمَت‌های قبلی نیست»
سکوت و بی‌توجهیِ وزیر تازه‌ی شهرسازی در برابر قانون‌شکنی رجبی
واکاوی جدال وکیل و وزیر
هدیه به مهندسان: شورای مرکزی فعلاً با مدیریت رجبی اداره می‌شود

  منبع : وبگاه صما
  08:10   یکشنبه 8 مهر 1397  
 نظرات    
 
نوید فرهودی 23:40 یکشنبه 8 مهر 1397
0
 نوید فرهودی
با سلام
انعکاس مجدد موضوع و بازپخش عکسی که بابت آن قبلا عذر خواهی شده است و شخص مربوط به اشتباه خود اعتراف نموده است در چنین شرایطی نشان دهنده چیست و چه نوع طرز فکری از نگارنده مطلب را تداعی می کند؟!!!
متاسفانه و شوربختانه همانطور که اعمال نظارت توسط سیاسیون کمتر فنی  بازیچه ای برای تغییر مسیر انتخابات شده است شاهد سوء استفاده از آزادی بیان نیز هستیم و فراموش می کنیم که عکس های زننده ای از طرف مورد حمایتمان نیز موجود است !!!!
گلاره رستم‌پور 12:33 پنجشنبه 12 مهر 1397
0
 گلاره رستم‌پور
سلام به همکاران محترم و جناب آقای مهندس فرهودی
اتفاقاً به نظر من بازنشر این عکس، یادآوری بجایی بود
و برای ما مردم ایران که متاسفانه گویا علاوه بر نداشتن حافظه تاریخی، داریم کم کم حافظه کوتاه مدتمون رو هم از دست میدیم، اینجور یادآوری ها لازم به نظر میرسه تا بدونیم این شخصی که الان جلوی قانون ایستاده و در بیراهه رفتن خونه صنفی مهندس ها نقش داشته، چه روحیات و شخصیتی داره.
حتی اگه عذرخواهی ایشون رو بابت رفتار دور از شان نمایندگی و عرف دیپلماتیک بپذیریم، این نگاه ابزاری و جنسیت زده که ایشون نسبت به بانوان داشتن (و بعید میدونم چندان تغییری کرده باشه)، با یک عدرخواهی برطرف شدنی و فراموش کردنی نیست.
ضمن این که یادآوری اتفاقی که قبلاً افتاده و در کارنامه کسی ثبت شده، الزاماً به معنی این نیست که رقیب ایشون یا طرف مقابلش یا اون کسی که افشاکننده حقایق در باره ایشونه، حتماً بهتر و اصولی تر از ایشونه.