اخبار   
 

 حناچی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران می‌شود

پیروز حناچی به‌عنوان معاون شهرسازی و معماریِ شهرداری تهران منصوب می‌شود. او یکی از هفت گزینه‌ی شورای شهر تهران برای تصدی پست شهرداری بود، که سرانجام به محمدعلی افشانی رسید ...

حناچی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران می‌شود

پیروز حناچی به‌عنوان معاون شهرسازی و معماریِ شهرداری تهران منصوب می‌شود. او یکی از هفت گزینه‌ی شورای شهر تهران برای تصدی پست شهرداری بود، که سرانجام به محمدعلی افشانی رسید.

اسفند سال گذشته بود که مهدی حجت از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران استعفا داد. فرهادی، قائم مقام حجت از اسفند سال گذشته تاکنون (حدود ۳ ماه) مدیریت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران را به عهده داشته است.

امروز محمدعلی افشانی، شهردار تهران با حضور در شورای شهر تهران و جمع خبرنگاران اعلام کرد که در حوزه معاونت شهرسازی، سازمان نوسازی و معاونت عمران انتصاباتی خواهیم داشت.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که حکم حناچی برای معاونت شهرسازی و معماری امضا شده یا خیر؟ گفت: هنوز هیچ حکمی را امضا نکرده ام. اما انتصابات جدید از این هفته شروع می شود.

یک منبع آگاه نیز در گفتگو با اسکان نیوز تاکید کرد: پیروز حناچی، معاون کنونی فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب خواهد شد.

گفتنی است؛ حناچی به عنوان گزینه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جلسه امروز کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نیز حاضر شده است.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه صما
  09:49   سه شنبه 22 خرداد 1397  
 نظرات