اخبار   
 

 گرفتن عوارض از ساختمان‌های رهاشده و نیمه‌کاره

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: در جلساتی که با دیوان عدالت اداری برگزار شد، در خصوص دریافت عوارض از ساختمان‌های رهاشده و نیمه‌کاره به جمع‌بندی رسیده‌ایم ...

گرفتن عوارض از ساختمان‌های رهاشده و نیمه‌کاره

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: در جلساتی که با دیوان عدالت اداری برگزار شد، در خصوص دریافت عوارض از ساختمان‌های رهاشده و نیمه‌کاره به جمع‌بندی رسیده‌ایم. مرتضی الویری در دهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که صبح امروز در محل مجلس شورای اسلامی قدیم برگزار شد، اظهار داشت: در جلسات برگزار شده در خصوص اختلاف نظرهایی که مابین دیوان عدالت اداری و شوراها وجود دارد بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ۵ بند این موارد را شناسایی کردیم،‌گفت: در جلسه‌ای که برگزار شد، نمایندگان دیوان عدالت اداری، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و شورای عالی استان‌ها حضور داشتند. رییس شورای عالی استان‌ها افزود: این جلسات گام مهمی را بین دو ساختار دیوان عدالت اداری و شوراها برداشت و در خصوص بعضی از موضوعات به جمع‌بندی رسیدیم.

الویری افزود: در خصوص تعریف عوارض درباره تغییر کاربری‌ها مواردی مطرح شد و در خصوص اخذ عوارض از تابلوها، پارکینگ‌ها، ساختمان‌های رها شده و نیمه‌کاره در شهر به توافق نظر رسیده‌ایم. وی گفت: باید در خصوص اخذ عوارض در شهرها اقدامات مشترکی صورت بگیرد و به مجلس شورای اسلامی لایحه آن ارسال شود. رییس شورای عالی استان‌ها گفت:‌لازم است ساز و کاری تدوین شود و نظرات دیوان مورد تأیید قرار بگیرد تا با اعتراض دیوان در لوایح شورای عالی استان‌ها مواجه نشویم.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.

  منبع : وبگاه اسکان‌نیوز
  17:04   شنبه 21 مهر 1397  
 نظرات