اخبار   
 

 استخدام‌های دقیقه‌ی ۹۰ شهردار رفتنی

افزون بر افتتاح‌های سریالیِ پروژه‌های عمرانیِ کوچک، یکی دیگر ازکارهایی که محمدعلی افشانی را به محمدباقر قالیباف شبیه می‌کند، استخدام‌های دقیقه‌ی ۹۰ او پس از قطغی شدنِ رفتنش از شهرداری است. به گزارش اسکان‌نیوز، در حالی که افشانی امروز آخرین روز کاری خود را در شهرداری تهران سپری می کند و از شنبه او هیچ مسئولیتی در شهرداری نخواهد داشت، در آخرین حکم، او حسین پیرانی، داماد ابراهیم امینی را به‌عنوان مدیر سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد ...

استخدام‌های دقیقه‌ی ۹۰ شهردار رفتنی
■ ورود دامادها به بهشت
■ واکنش محسن هاشمی به انتصاب‌های دقیقه‌ی ۹۰ افشانی در شهرداری تهران


افزون بر افتتاح‌های سریالیِ پروژه‌های عمرانیِ کوچک، یکی دیگر ازکارهایی که محمدعلی افشانی را به محمدباقر قالیباف شبیه می‌کند، استخدام‌های دقیقه‌ی ۹۰ او پس از قطغی شدنِ رفتنش از شهرداری است. به گزارش اسکان‌نیوز، در حالی که افشانی امروز آخرین روز کاری خود را در شهرداری تهران سپری می کند و از شنبه او هیچ مسئولیتی در شهرداری نخواهد داشت، در آخرین حکم، او حسین پیرانی، داماد ابراهیم امینی را به‌عنوان مدیر سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد.

قرار بود که این حکم زودتر از اینها برای پیران بخورد اما به دلیل برخی مقاومت ها عدم سابق وی در شهرداری این حکم تا به امروز صادر نشده است. براساس اساسنامه سازمان ورزش می بایست شاغل رسمی بوده یا ۸ سال سابقه کار قراردادی در شهرداری تهران را داشته باشد.

به جز این استخدام ها در مناطق و دیگر معاونت ها نیز انتصاب های سریالی ادامه دارد . شهردار اسبق تهران نیز در هنگام خداحافظی از بهشت ۴ هزار نیرو را به شهرداری تهران وارد کرد . در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی شهرداری تهران بدنه متورم و نیروهای غیر متخصصی است که تحصیلات و تخصص آنها نسبتی با فعالیتی که در شهرداری می کنند ندارد. همچنین، بخش زیادی از بودجه شهرداری صرف حقوق و دستمزد ماهیانه کارکنانی می شود که در عمل فایده ای برای شهر و شهروندان ندارند.

حضور پیران به عنوان داماد آقای امینی و یا مهدی فرخان داماد سید علی اسماعیلی فرد مدیر کل حوزه دفتر شهردار به عنوان شهردار یکی از نواحی مناطق شمالی شهر در حالی است که شورای شهر به تازگی مصوبه ای در خصوص منع به کارگیری خویشاوندان اعضای شورا و مدیران شهری داشته است. هرچند این مصوبه هنوز به تایید فرمانداری نرسیده و به صورت قانون ابلاغ نشده است اما مخالفت با این نوع انتصاب ها را از سوی پارلمان شهری نشان می دهد.

با کلیک بر روی تصویر، مطلبی دیگر مرتبط با موضوع، در دسترس شما خواهد بود.
اعضای شورای شهر از انتصابات اخیر شهرداری در وقت اضافه، راضی نیستند

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انتصابات اخیر شهردار تهران اظهار کرد: اعضای شورای شهر تهران از انتصابات اخیر شهرداری که در وقت اضافه انجام می‌شود، راضی نیستند و این موضوع را به من منتقل کردند تا به افشانی بگویم.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: پس از آن که موضوع را به افشانی منتقل کردم، او به من گفت تا زمانی که شهردار هستم وظایف خود را انجام می‌دهم و یکی از وظایف من هم همین انتصابات است. وی با بیان اینکه اعضا از این حرکت خوشحال نیستند، افزود: هر انتصابی باید در جای خود بررسی شود، زیرا ممکن است برخی پست‌ها به خاطر بازنشستگی افراد باشد.

هاشمی در خصوص انتصاب عصر امروز افشانی که مربوط به دانشگاه علمی-کاربردی شهرداری بود، گفت: چون حکم صادره به عنوان سرپرست است، فکر می‌کنم به خاطر بازنشستگی نفر قبلی باشد.

مأخذ تکمیلی: خبری دیگر از «اسکان‌نیوز»
  منبع : وبگاه اسکان‌نیوز
  13:26   چهارشنبه 23 آبان 1397  
 نظرات