اخبار   
 

 نظام مهندسی بی تقصیر است

احقاق حقوق کسبه مجاور گود لاله زار/نظام مهندسی بی تقصیر است...

احقاق حقوق کسبه مجاور گود لاله زار/نظام مهندسی بی تقصیر است

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: پس از بازدیدی که رئیس شورای شهر تهران از محل گودبرداری غیر اصولی خیابان لاله زار انجام داد، تصمیم بر این شد احقاق حقوق کسبه در اولویت قرار گیرد.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پس از برگزاری نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در جنگل لویزان همراه با رئیس کمیسیون نظارت شورا از محل گودبرداری خیابان لاله زار بازدید کردیم، گفت: کسبه محل در محل تجمع کرده و ما از مشکلات مالباختگان آگاه شدیم. همچنین رئیس شورای شهر تهران نیز همراه شهردار منطقه از این گود بازدید کرد و تصمیم گرفته شد حل مشکلات مالباختگان در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: بسیاری از این کسبه خریدهایی به صورت چکی برای ایام نوروز انجام داده بودند که تمام جنس ها به زیر خاک رفته و موعد چک ها نیز فرا رسیده و همه آنها احتمال دارد به زودی به زندان بیفتند. کسبه از رئیس شورا درخواست کردند هر چه سریعتر به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

قناعتی با بیان اینکه مالباختگان پیگیری های حقوقی لازم را انجام دادند، گفت: جلسه مشترکی برای حل مشکل اهالی برگزار شد و تصمیم گرفته شد که این ساختمان چگونه تخریب شود و مقدمات نوسازی آن از چه زمانی آغاز شود و چگونه مالباختگان حقوقشان را دریافت کنند.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی در این پروژه وظایف قانونی خود را انجام داده است، گفت: این گفته شهردار که ما به مالک سینما گفته بودیم این گودبرداری غیراصولی است پذیرفتنی نیست. وقتی با جان و مال مردم در ارتباطیم باید مالک را از پروژه بیرون و درهای پروژه را می بستیم. با توصیه و سفارش این نوع کارها به سرانجام نمی رسد.

  منبع : مهر
  10:38   شنبه 22 فروردین 1394  
 نظرات