اخبار   
 

 پیش‌نویس اصلاحیه‌ی قانون نظام مهندسی سال آینده به صحن مجلس می‌رود

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی کرد که پیش‌نویس اصلاحیه‌ی قانون نظام مهندسی سال آینده در مجلس مطرح شود...


معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی کرد که پیش‌نویس اصلاحیه‌ی قانون نظام مهندسی سال آینده در مجلس مطرح شود.
حامد مظاهریان درباره‌ی زمان بررسی پیش‌نویس قانون نظام مهندسی در مجلس گفت: پیش‌نویس قانون نظام مهندسی بعد از اتمام بررسی بودجه‌ی ۹۴ در مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و می‌توان پیش‌بینی کرد که این موضوع سال آینده در مجلس مطرح شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: این طرح در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی و سپس در صحن مجلس مطرح خواهد شد و نماینده‌ی دولت می‌تواند پیشنهادهایش را درباره‌ی مواردی که در صحن مطرح می‌شود، ابراز کند.
به گفته‌ی مظاهریان، وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای طرح پیشنهادهای گوناگون درباره‌ی این موضوع دارد.
خاطرنشان می‌شود پیش از این قرار بود لایحه‌ی یادشده اسفندماه امسال در مجلس بررسی شود.

برگرفته از :
http://news.mrud.ir

  منبع : ارسال شده توسط گروه رسانه‌ای دیرین
  08:46   یکشنبه 10 اسفند 1393  
 نظرات    
 
سعید گنجی 19:16 دوشنبه 11 اسفند 1393
1
 سعید گنجی
خدا کنه فقط دوباره پای دلالهای خدمات مهندسی به این حوزه باز نشه،،،این آقای وزیر معلوم نیست چرا گفته ارجاع آزمایش بتن رو لغو کنن درصورتی که به نظر میاد آزمایش بتن هم باید به همین صورت انجام بشه وگرنه مالک میره پیش فلان آزمایشگاه و یه پولی میده و میگه عددارو درست کن،،،برای من جالبه که این مدت که آزمایشگاهها به صورت ارجاع انتخاب میشدن عدد مقاومت بتن از قبل کمتر میشد!!!