اخبار   
 

 صدور بیش از 2 میلیون 35 هزار پروانه ساختمانی در روستاهای کشور

قائم مقام بنیاد مسکن از صدور بیش از دو میلیون 35 هزار پروانه ساختمانی در شهرهای کوچک و روستاها خبر داد و گفت: بنیاد مسکن بیش از 275 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای کوچک به متقاضیان تحویل داده است...

صدور بیش از 2 میلیون 35 هزار پروانه ساختمانی در روستاهای کشور

قائم مقام بنیاد مسکن از صدور بیش از دو میلیون 35 هزار پروانه ساختمانی در شهرهای کوچک و روستاها خبر داد و گفت: بنیاد مسکن بیش از 275 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای کوچک به متقاضیان تحویل داده است.

محمد علی رضایی قائم مقام بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر استحکام خانه‌های روستایی ساخته شده توسط بنیاد مسکن یکی از مهمترین وظایف بنیاد مسکن به شمار می‌رود گفت: بنیاد مسکن در شهرهای کوچک و روستاها دفتر فنی ایجاد کرده که در آن مهندسان ناظر نظارت فنی بر استحکام واحدهای مسکونی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: تا به امروز بنیاد مسکن 2 میلیون 35 هزار 794 فقره پروانه ساختمانی صادر کرده است.

قائم مقام بنیاد مسکن تصریح کرد: راه اندازی انجمن خیرین مسکن‌ساز از دیگر اقدامات بنیاد به شمار می‌رود که این انجمن در سال گذشته 20 هزار واحد مسکونی ساخته و 28 واحد نیز برای محرومان در دست ساخت دارد.

رضایی با اشاره به ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر گفت: در حال حاضر 347 هزار و 150 نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

وی اظهار داشت: 270 هزار و 507 واحد مسکن مهر نیز به متقاضیان تحویل داده شده و 343 هزار و 150 واحد نیز در مرحله نازک کاری است که تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی یا‌د‌آور شد: تمامی واحدهای باقی مانده مسکن مهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر امسال بسته می‌شود.

قائم مقام بنیاد مسکن در ادامه به ایجاد انجمن بتن در بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: با ایجاد این انجمن در بنیاد مسکن استانداردهای مصالح ساختمانی بررسی می‌شود و به تولید و دوام بیشتر مصالح ساختمانی در سراسر کشور نظارت می‌شود.

  منبع : باشگاه خبرنگاران
  07:21   شنبه 22 فروردین 1394  
 نظرات