اخبار   
 

 زاینده رود زنده می ماند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تا کید بر این که جریان آب زاینده رود تداوم دارد اعلام کرد: در فصل تابستان زاینده رود همچنان روان است و بسته نخواهد شد...

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تا کید بر این که جریان آب زاینده رود تداوم دارد اعلام کرد: در فصل تابستان زاینده رود همچنان روان است و بسته نخواهد شد.
به گزارش ایمنا،مهندس عباس حاج رسولی ها اولویت اول توزیع آب را در تامین آب شرب شهروندان دانست و گفت:تامین آب صنعت، آب چاه های شهر اصفهان، آب نیروگاه اصفهان، باغات و برخی کشتهای راهبردی و حفظ حیات رودخانه در اولویت های بعدی قرار دارد.
وی با اشاره به این که حیات شهر به آب وابسته است افزود:شورای اسلامی فعالیت های موثری در راستای تکمیل تونل سوم کوهرنگ و پروژه چشمه لنگان داشته است.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اجرای پروژه بهشت آباد را تنها راه حل اساسی و زیربنایی این مشکلات بیان کرد و تصریح کرد:لازم است صنایع فعال استان که مصرف آب فراوانی دارند بخشی از هزینه احداث تونل بهشت آباد را بپردازند تا در آینده با مشکل آب مواجه نشوند.
حاج رسولی ها با اشاره به بارندگی های فصل بهار خاطر نشان کرد:با وجود بارندگی ولی هنوز با مشکل کمبود آب مواجه هستیم لذا بایستی شهروندان در مصرف آب صرفه جویی های لازم را اتخاذ کنند.
  منبع : ایمنا
  10:50   چهارشنبه 19 خرداد 1389  
 نظرات