اخبار   
 

 تا پایان دولت دهم هیچ فردی در کشور بدون مسکن نمی‌ماند

معاون اول رئیس‌جمهور گفت که تا پایان دولت دهم تمام کشور یک جشن ملی برگزار خواهیم کرد که هیچ فردی در ایران بدون مسکن نماند...

معاون اول رئیس‌جمهور گفت که تا پایان دولت دهم تمام کشور یک جشن ملی برگزار خواهیم کرد که هیچ فردی در ایران بدون مسکن نماند.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان همدان، ‌محمدرضا رحیمی معاون رئیس‌جمهور صبح امروز شنبه در آئین بهره‌برداری از هزار و 615 واحد مسکن مهر در این استان با بیان اینکه از وزیر مسکن پرسیدم چه زمانی در شهرستان اسدآباد بی‌مسکن نخواهیم داشت که نیکزاد زمان را شهریور ماه 1390 اعلام و وزیر مسکن و شهرسازی دولت دهم را وزیری سخت‌کوش و یکی از گل‌های زیبای دولت توصیف کرد.
وی افزود: موضوعی که همه دولتمردان را در همه جای دنیا به زمین می‌زند موضوع مسکن است و بسیاری از رؤسای جمهور به دلیل اینکه نمی‌تواند مشکل مسکن را حل کنند، ساقط می‌شوند.
معاون اول رئیس‌جمهور تلاش دولت برای حل مشکل مسکن را انقلابی در درون انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تا پایان دولت دهم در تمام کشور یک جشن ملی برپا خواهیم کرد که هیچ کس در ایران بدون مسکن باقی نمانند.
رحیمی با اشاره به موضوع مسکن به عنوان یکی از موضوعات اصلی از ابتدای بشریت تا امروز، تلاش برخی بانک‌ها و برخی سوداگران برای افزایش نجومی قیمت مسکن در سال‌های گذشته را یادآور شد و گفت که رئیس‌جمهور با حذف قیمت زمین از مسکن جلوی سوداگری سوداگران را گرفت و این توطئه بزرگ را خنثی کرد.
وی همدردی با مردم را یکی از ویژگی‌های بارز محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور برشمرد و خاطرنشان کرد: وقتی آقای احمدی‌نژاد شب و روز فکر کرد به این نتیجه رسید که باید در بخش مسکن انقلابی را به وجود آورد بنابراین گام اول در این انقلاب را رئیس‌جمهور برداشت و خدا هم به او توفیق داد و وزیری با کفایت و ارادتمند را وارد این عرصه کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور به سفر هوگو چاوز رئیس‌جمهور ونزوئلا به کشورمان در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: آقای چاوز فقط یک بخش از پروژه‌های مسکن مهر را مشاهده کرد و در تعجب فرو رفت و بنده به او گفتم که اگر به همه جای ایران که سفر کنید، همین گونه است.
رحیمی مسکن مهر را موجب افزایش امید به زندگی در دل جوانان دانست و افزود: این موضوع -مسکن مهر- از محالات بود اما الان ممکن شده است چرا که احمدی‌نژاد با غصه "نحوه مسکن‌دار کردن مردم " سر به بالین می‌گذاشت و از طرف دیگر خداوند بلافاصله یک وزیر خوب نصیب او کرد.
وی دولت را نوکر مردم و نوکری مردم را بزرگترین افتخار عنوان کرد و اضافه کرد: ‌اگر قرار باشد زمانی به دولت لوحی هدیه بدهند باید لوح نوکری را به اعضای دولت اهدا کنند.
معاون اول رئیس‌جمهور با ابراز خوشحالی از نوکری مردم بر لزوم اتحاد و همدلی مردم و مسئولان برای ساختن کشور تاکید کرد.
رحیمی موضوع بیکاری را یکی از دغدغه‌های بزرگ دولت ذکر کرد و گفت: در کشور به مدد تلاش‌های احمدی‌نژاد و دولت او بیکاری را پایین آوردیم اما هنوز ریشه آن را نخشکانیده‌ایم.
معاون اول رئیس‌جمهور در پایان سخنان خود عزم دولت را برای حل کامل موضوع بیکاری در کشور جزم دانست و مرز و بوم تحول بانک‌ها و استفاده از همه موهبت‌های الهی در این راستا تأکید کرد.
به گزارش فارس، در این مراسم از 21 نفر از دست‌اندرکاران ساخت مسکن مهر در استان همدان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد و همچنین کلید واحدهای مسکن مهر شهرستان اسدآباد به صورت نمادین به سه نفر از صاحبان واگذار شد.
  منبع : خبرگزاری فارس
  13:08   شنبه 1 آبان 1389  
 نظرات