اخبار   
 

 مایکروسافت اعلام کرد که در ماه اکتبر نسخه نهاییWindows 8 را روانه بازار می کند

ه گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بنا به اطلاعات ذکر شده در سایت...

برای دریافت فایلها باید از نرم افزار های ویژه دانلود استفاده نمایید. (برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید)
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بنا به اطلاعات ذکر شده در سایت (BGR): پس از مدت های طولانی و گمانه زنی های متفاوت در نهایت مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد که نسخه نهایی و قابل فروش Windows 8 در ماه اکتبر ( برابر 3 ماه دیگر) وارد بازار می کند.


این شرکت همچنین از ارائه نسخه Windows 8 ، RTM در ماه آینده خبر داد. این شرکت به دارندگان Windows 7 این مژده را داده است که با پرداخت 14/99 دلار قادر خواهند بود که سیستم عامل خود را به Windows 8 ارتقاء دهند
  منبع : ارسال شده توسط محمد تقی گورابی
  08:32   شنبه 24 تیر 1391  
 نظرات    
 
نیما محسون 16:27 شنبه 24 تیر 1391
0
 نیما محسون
بسیار عالی و نیکوست.منتظر می مانیم تا ببینیم چه می شود.امیدواریم که این سیستم عامل از پایداری لازم در مواجه با تحلیل حجم عظیم داده ها و راه اندازی برنامه های طراحی و غیره کارائی لازم را داشته و از عملکرد خوبی برخوردار باشد.
علی هاشمی 05:23 یکشنبه 25 تیر 1391
0
 علی هاشمی
من که هم بر روی PC و هم بر روی Laptop خودم Windows 7 نصب کردم و واقعا راضی ام، بیشتر از 1 ساله که بدون هیچ مشکلی به طور مداوم دارم استفاده می کنم و هر روز هم ویندوزها رو آپدیت می کنم بی هیچ محدودیّتی.
انواع نرم افزارها و برنامه های طرّاحی رو هم بر روی سیستم ها نصب کردم که این ویندوز با عملکردی عالی برنامه ها رو اجرا می کنه.
یادمه قبلاً با Windows XP هر 2 ماه یک بار مجبور به تعویض ویندوز می شدم که واقعا تعویض ویندوز اونم XP با نصب کلّی برنامه از نوع، کارِ خسته کننده و اعصاب خرد کنی هستش...