اخبار   
 

 استفاده از فن‌آوری‌های نوین ساختمانی در تهران

به‌واسطه حمایت مالی و بانکی که از فن آوری‌‌های نوین ساختمانی می‌شود، سازنده‌ها به‌خصوص در تهران به جای روش‌های سنتی به استفاده از شیوه‌های صنعتی‌سازی روآورده‌اند...

به‌واسطه حمایت مالی و بانکی که از فن آوری‌‌های نوین ساختمانی می‌شود، سازنده‌ها به‌خصوص در تهران به جای روش‌های سنتی به استفاده از شیوه‌های صنعتی‌سازی روآورده‌اند.
به گزارش خبرگزاری‌ها، اخیرا یک سازنده در پایتخت طرح ساخت بیش‌از 1500 واحد مسکونی با استفاده کامل فن آوری‌ نوین را به اجرا درآورده که ضمن اینکه در سازه‌ها از روش‌های جدید استفاده می‌شود، برای تاسیسات داخلی نیز سیستم‌های نوین به کار گرفته خواهد شد. در پروژه باغ‌بهشت از فن‌آوری‌های جدید برای حفاظت از سوخت فسیلی و استفاده از انرژی‌های نو برای تامین نیروی برق و گرمایشی برج‌ها بهره گرفته می‌شود.
عبدالرضا محتشمی یکی از مسوولان این پروژه به خبرگزاری‌ موج گفته است: ژئوترمال (استفاده از گرمای زمین) روشی است که با توجه به اینکه در عمق 100 تا 150 متری زمین می‌توان به لایه‌های گرم دسترسی پیدا کرد، می‌توان با قراردادن یک سری پالپ هوای گرم داخل زمین را با استفاده از یک فیلترینگ ساده به سمت برج‌ها هدایت کرد.
  منبع : دنیای اقتصاد
  11:11   دوشنبه 18 مرداد 1389  
 نظرات