اخبار   
 

 رقم دقیق بدهی شهرداری تهران از زبان معاون شهردار

معاون مالی و اداری شهرداری تهران، میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران خود را دو هزار و 38 میلیارد تومان اعلام و رقم 7 تا 10 هزار میلیارد تومانی را به عنوان بدهی شهرداری رد کرد...

معاون مالی و اداری شهرداری تهران، میزان بدهی شهرداری به پیمانکاران خود را دو هزار و 38 میلیارد تومان اعلام و رقم 7 تا 10 هزار میلیارد تومانی را به عنوان بدهی شهرداری رد کرد.
این در حالی است که حدود یک ماه پیش خسرو دانشجو، سخنگوی شورای شهر اعلام کرده بود که شهرداری 10 هزار میلیارد تومان بدهی دارد.
پیش‌تر نیز در اسفند 88 رسول خادم، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بدهی شهرداری به پیمانکاران را 7 هزار میلیارد تومان اعلام کرده بود که مقایسه این دو اظهارنظر متوالی، شائبه افزایش سه هزار میلیارد تومانی بدهی‌های شهرداری را طی سه ماه به وجود می‌آورد.
اما محمدحسین پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران دیروز به ایسنا گفت: ‌تاکنون هیچ سندی برای بدهی 7 و 10 هزار میلیارد تومانی ارائه نشده است. او در عین حال یادآور شده است که گزارش اخیر اعلام شده مربوط به چند سال اخیر نیست و به تمام مدت طول عمر شهرداری از زمان تاسیس تاکنون اشاره دارد.
وی بدهی شهرداری تهران را شامل هزار و صد میلیارد تومان برای پیمانکاران بخش عمرانی، 170 میلیارد تومان برای پیمانکاران بخش خدمات شهری و مابقی آن را مربوط به کسورات، بیمه و مالیات برشمرد.
  منبع : دنیای اقتصاد
  11:33   دوشنبه 28 تیر 1389  
 نظرات