اخبار   
 

 شناسنامه فنی ملکی از ماه آینده اجرایی می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه تا ماه آینده شناسنامه فنی ملکی اجرایی می شود، گفت: چشم انداز نظام مهندسی ساختمان و برنامه سال سازمان به تصویب رسیده است...

سید مهدی هاشمی امروز در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه مهر درباره اعمال تغییرات در این سازمان اظهارداشت: در این مدت توانستیم چشم انداز نظام مهندسی کشور را تدوین کرده و برنامه سال را به تصویب برسانیم.
وی در گفتگو با مهر افزود: طبیعی است که برمبنای یک حرکت برنامه محور می توان اهداف پیش بینی شده را به اجرا درآورد امیدواریم با توجه به پیش بینی های انجام گرفته که با گذشت 8 ماه از سال به اجرا درآمد در زمینه های مختلف تخصصی و عمومی و علمی و پژوهشی به اهداف خود دست یابیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ابراز امیداوری نسبت به اجرای اهداف پیش بینی شده تا پایان سال بیان کرد: با اجرای تمامی برنامه ها تا پایان سال می توانیم گام اول را برای تحقق اهداف چشم نداز برداریم.
هاشمی درباره اجرای شناسنامه فنی ملکی ساختمان که تاکنون با اجرا نرسیده است، بیان کرد: تقریبا تمامی موارد مورد توافق شده و احتمالا تا ماه آینده شناسنامه فنی ملکی اجرایی می شود.
  منبع : خبرگزاری مهر
  11:09   یکشنبه 8 آبان 1390  
 نظرات    
 
نازنین بهشتی 12:26 یکشنبه 8 آبان 1390
3
 نازنین بهشتی
ببینیم و تعریف کنیم ....
بهزاد حسین زاده 16:21 دوشنبه 9 آبان 1390
2
 بهزاد  حسین زاده
واقعا ببینیم وتعریف کنیم مثل کیفیت ساخت وساز در مسکن مهر
حسن عیوضی 16:28 دوشنبه 9 آبان 1390
1
 حسن عیوضی
الان این دومین باراست که شناسنامه فنی و ملکی بصورت یکجانبه ار طرف شهرداری تهران لغو شده است درصورت رجرائی شدن آن برای سومین بار آیا تضمینی وجود دارد تا دوباره لغو یکجانبه نشود؟