اخبار   
 

 واگذاری 50هزار واحد مسکونی مهر در هفته دولت

ساخت و ساز در طرح مسکن مهر از سال گذشته شتاب بیشتری یافته و پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری 200 هزار واحد مسکونی مهر از مجموع یک و نیم میلیون واحد اعلام شده برای...

ساخت و ساز در طرح مسکن مهر از سال گذشته شتاب بیشتری یافته و پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری 200 هزار واحد مسکونی مهر از مجموع یک و نیم میلیون واحد اعلام شده برای واگذاری آماده شود.
ایلنا: معاون وزیر مسکن از واگذاری 50 هزار واحد مسکونی مهر در هفته دولت خبر داد و گفت: تا پایان سال 89 ، 200 هزار واحد مسکونی مهر به متقاضیان واگذار می‌شود.
ابوالفضل صومعه‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: این تعداد واحد ساخته شده از مجموع طرح ساخت شده مسکن مهر در شهرهای جدید، بافت‌های فرسوده و دیگر شهرستانهای کشور است که در هفته دولت واگذار می‌شود.
به گفته صومعه‌لو ساخت و ساز در طرح مسکن مهر از سال گذشته شتاب بیشتری یافته و پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری 200 هزار واحد مسکونی مهر از مجموع یک و نیم میلیون واحد اعلام شده برای واگذاری آماده شود.
معاون وزیر مسکن در امور ساختمان و مسکن ادامه داد: تا اتمام ساخت‌وساز و واگذاری یک و نیم میلیون واحد پیش‌بینی شده مسکن مهر، دیگر زمین ارائه نخواهد شد و متقاضیان جدید می‌توانند از زمین ارائه شده به متقاضیان انصراف داده و برای ساخت و ساز استفاده کنند.
وی با بیان این که تسهیلات مورد نیاز برای پرداخت به متقاضیان مسکن مهر فراهم است، از ایجاد اعتبارات مورد نیاز در صورت اتمام اعتبار کنونی خبر داد.
وی از ایجاد شائبه مبنی بر این‌که دولت تمام اراده خود را به مسکن مهر معطوف کرده است انتقاد کرد و گفت: این برداشت کاملا اشتباه است چرا که دولت با یک استراتژی منطقی ساخت‌وساز مسکونی در قالب نیازهای جامعه را در دستور کار خود قرار داده است و مسکن مهر که ویژه دهک‌های پایین جامعه است یکی از طرح‌های دولت است.
  منبع : ایلنا
  11:17   سه شنبه 22 تیر 1389  
 نظرات