اخبار   
 

 وزیر مسکن:از استقرار سامانه پیش‌بینی زلزله در هرمزگان حمایت می‌کنیم

وزیرمسکن و شهرسازی گفت:از استقرار سامانه پیش بینی زلزله در هرمزگان حمایت کرده و در مواردی که نیاز به کمک وزارت مسکن و شهرسازی باشد، اقدام...

وزیرمسکن و شهرسازی گفت:از استقرار سامانه پیش بینی زلزله در هرمزگان حمایت کرده و در مواردی که نیاز به کمک وزارت مسکن و شهرسازی باشد، اقدام می‌شود.
به گزارش ایرنا ،"علی نیکزاد" روز یکشنبه در جریان سفر به هرمزگان و بازدید از پروژه‌های مسکن مهر بندرلنگه و بستک افزود: سامانه پیش‌بینی زلزله تاکنون در شش استان کشور مستقر شده و چنانچه این موضوع مورد درخواست استاندار هرمزگان باشد مرکز تحقیقات ساختمان در استان حضور یافته و فعالیت خود در این زمینه را آغاز می کند و اعتبارات مناسبی از منابع ملی و استانی به آن اختصاص داده می‌شود.
وی، همچنین از ادامه احداث 350 تخت بیمارستانی در هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: احداث یک بیمارستان 220 تختخوابی و دو بیمارستان 60تختخوابی در شهرهای بندرلنگه و بستک بخشی از این ظرفیت پیش‌بینی شده را تشکیل می‌دهد.
نیکزاد اضافه کرد:طی سال گذشته و امسال در مجموع 30میلیارد ریال اعتبار برای بیمارستان 220تختخوابی اختصاص یافته اما تکمیل این پروزه به 300میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید درسال‌های آینده جذب گردد.
وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به کسری 80میلیارد ریالی اعتبارات برای اتمام بیمارستان های 60 تختخوابی بندرلنگه و بستک اظهار داشت:سعی می‌شود با استفاده از اعتبارات متمم و دیون وزارت مسکن و شهرسازی،دو پروژه یادشده در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسند
  منبع : ایرنا
  11:13   دوشنبه 14 تیر 1389  
 نظرات