اخبار   
 

 صنعت سنگ به تحولات اساسی نیاز دارد

رئیس سازمان صنایع و معادن استان اصفهان گفت: در حال حاضر صنعت سنگ نیازمند تغییر و تحولات اساسی بوده و مسئولان باید در راستای ساماندهی این صنعت اقدامات لازم را انجام بدهند...

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) غلامحسین حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ظرفیت بالا و تعداد زیاد سنگبری‌ها در اصفهان اظهار داشت: استان در زمینه سنگبری‌ها ظرفیت زیادی دارد و در حال حاضر 30 درصد از سنگبری‌های تمام کشور در اصفهان است.
وی به اصفهان به عنوان یکی استان‌های فعال در راستای تولیدات سنگ کشور اشاره کرد و افزود: 50 درصد از سطح تولیدات کشور در زمینه سنگ، توسط استان اصفهان تامین می‌شود.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان اصفهان با اشاره به ضرورت انجام اقدامات لازم به منظور ساماندهی صنعت سنگ در استان تصریح کرد: میزان ضایعات موجود در بخش صنعت سنگ اصفهان از مرحله اکتشاف، بهره‌برداری و دیگر مراحل تولید و تامین سنگ بسیار زیاد است.
وی با بیان اینکه در تمام مراحل تولید و تامین سنگ اصفهان مشکلات زیادی وجود دارد، اضافه کرد: عدم رعایت کیفیت در تمام مراحل تولید، تامین و صنعتی شدن سنگ مشاهده می‌شود.
حسینی بیان داشت: انجام اقدامات لازم به منظور کاهش مشکلات موجود در صنعت سنگ و ایجاد تغییر و تحولات اساسی در این زمینه یکی از ضرورت‌های اساسی در راستای ساماندهی صنایع مهم کشور است.
به گزارش بنانیوز ،وی با بیان اینکه تولید و تامین سنگ اصفهان به توجه مسئولان نیاز دارد، ادامه داد: با توجه به تامین 50 درصد از تولیدات سنگ کشور توسط اصفهان، این صنعت به توجه ویژه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.
  منبع : بنا نیوز
  13:44   یکشنبه 22 خرداد 1390  
 نظرات