اخبار   
 

 پروژه میدان امام علی(ع) به اعتبارات ملی نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید براهمیت پروژه میدان امام علی(ع)به عنوان طرحی تاریخی و میراثی گفت:طرح احیای میدان امام علی(ع)به اعتبارات ملی وحمایت دولت نیاز دارد...

خبرگزاری ایمنا:عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید براهمیت پروژه میدان امام علی(ع)به عنوان طرحی تاریخی و میراثی گفت:طرح احیای میدان امام علی(ع)به اعتبارات ملی وحمایت دولت نیاز دارد.
به گزارش ایمنا،علی رضا نصراصفهانی در نطق پیش ازدستور جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که زیرگذر میدان امام علی 98درصد پیشرفت فیزیکی داشته است،گفت:خوشبختانه فاز یک احیای میدان امام علی(ع) با تلاش شبانه روزی شهرداری عید فطر به بهره برداری می رسد.
وی با بیان این که شروع فاز 2و 3 این پروژه به بودجه های ملی نیاز دارد،افزود:با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری حمایت های دولت درتکمیل این پروژه به عنوان پروژه ملی وتاریخی ضروری است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که رویکرد شهرداری در سال جاری بر مبنای محله محوری است،تصریح کرد:در صورتی که شهرداری تنها به پروژه میدان امام علی(ع) توجه کند نمی تواند به مناطق محروم رسیدگی نماید.
نصر اصفهانی دربخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ابلاغ نشدن طرح تفصیلی خاطرنشان کرد:غلی رغم زحمات زیاد برای تهیه طرح تفصیلی شهر اصفهان اما متاسفانه بیش از سه سال است این طرح در کمیسیون ماده پنج بدون پاسخ مانده است. وی با اشاره به این که شهرداری هزینه بسیاری در خصوص این طرح انجام داده است اظهار داشت:زمان اعتبار این طرح به دلیل تاخیر در ابلاغ آن از سوی کمیسیون ماده پنج گذشته و دیگر پاسخگوی شهر اصفهان به دلیل بروز مسایل و مشکلات دیگر نیست.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از مسولان کمیسیون ماده پنج خواست هرچه سریعتر در خصوص تصویب وابلاغ طرح تفصیلی شهر اصفهان اقدام کنند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:49   یکشنبه 24 مرداد 1389  
 نظرات