اخبار   
 

 طرح احیای میدان امام علی(ع) (میدان عتیق)شناسنامه دار می شود

معاون عمرانی شهرداری اصفهان از شناسنامه دار کردن طرح احیای میدان امام علی (ع) (میدان عتیق)به عنوان پروژه شاخص شهری برای اولین بار...

معاون عمرانی شهرداری اصفهان از شناسنامه دار کردن طرح احیای میدان امام علی (ع)(میدان عتیق) به عنوان پروژه شاخص شهری برای اولین بار خبرداد.
به گزارش ایمنا،دکترعلیرضاقاری قرآن با اعلام این خبراظهارکرد: تمام اقدامات انجام شده در طرح احیای میدان امام علی (ع) (میدان عتیق)طبق ضوابط ومقررات از سوی کارشناسان ومشاوران خبره ومجرب به صورت روزانه مستند نگاری می‏شودتا آیندگان نیز از این اطلاعات بهره ببرند.
وی با اشاره به این که پروژه احیای میدان امام علی (میدان عتیق)از جمله پروژه های عمرانی است که از ویژگی و اهمیت بیشتری نسبت به سایر پروژه ها برخوردار می باشد و شهروندان را بیشتر درگیر خود می کند اذعان داشت:با توجه به این که سابقه طراحی این پروژه موجود است به همین علت اطلاعات لازم درقالب شناسنامه ای تدوین و گردآوری می شود.
وی ادامه داد : طرح احیای میدان امام علی (ع) (میدان عتیق)اولین پروژه ای خواهد بود که اطلاعات آن در اختیار شهروندان وساکنان محدوده به عنوان بزرگترین ومهمترین طرح شهری قرار می گیرد.
قاری قرآن درخصوص نوع این اطلاعات اظهار داشت : نوع پروژه ، دلیل اجرای پروژه ، نحوه اجرا، زمان آغاز و پایان ، تاثیرات اجتماعی ، اقتصادی ، زیست محیطی ، ترافیکی و.. ، محدودیت هایی که در زمان اجرای پروژه برای شهروندان به ویژه در نحوه تردد آنها ایجاد می شود و.. از جمله مواردیست که شهروندان نیاز به آگاهی از آن داشته و از جمله حقوق آنهاست.
وی با اشاره به این که مشخصات کامل نحوه اجرای اولین پل دوطبق کشور وتونل شهید آقا خانی نیز موجود است گفت: در نظرداریم اطلاعات این طرح های شاخص به صورت مدون و شناسنامه در آید تا مورد استفاده آیندگان قرار گیرد.
معاون عمرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری در نظردارد برای پروژه های شاخص شهری شناسنامه تهیه کند و این اطلاعات در قالب بروشور و همچنین در نشریه محلی در اختیار شهروندان قرار دهد.
وی تاکید کرد: با جمع آوری مستندات و شناسنامه دار کردن طرح های شاخص شهری از بروز شبهات ،سیاه نمایی ها و شایعه پراکنی جلوگیری به عمل می آید.
  منبع : ایمنا
  11:05   پنجشنبه 20 خرداد 1389  
 نظرات