اخبار   
 

 ایجاد 3 هزارو 500 متر مربع فضای سبز در زیرگذرهای میدان امام علی (ع)

سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهر اصفهان از ایجاد 3هزار و500 مترمربع فضای سبز در زیرگذرهای میدان امام علی (ع) با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال خبرداد...

خبرگزاری ایمنا:سرپرست سازمان پارک ها و فضای سبز شهر اصفهان از ایجاد 3هزار و500 مترمربع فضای سبز در زیرگذرهای میدان امام علی (ع) با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون ریال خبرداد.
به گزارش ایمنا،مهندس داریوش فتحی با اعلام این خبر گفت: سازمان کار احداث فضای سبز در تمام خیابان ها وبزرگراره ها و معابر جدید را با جدیت و سرعت دنبال می کند و در این راستا گیاهان سازگار با شرایط اقلیمی اصفهان برای طرح های شهری مورد استفاده قرار می گیرند.
وی در مورد توسعه فضای سبز در معابر جدیدالاحداث شهر اظهار داشت: ایجاد فضای سبز در طرح های عمرانی علاوه بر بحث زیبایی، از لحاظ روانی و آرامش بخش بودن نیز بی تاثیر نبوده و بر این اساس سازمان پارک ها و فضای سبز شهر اصفهان در نظر دارد با سرعت هر چه تمام تر تمام معابر جدیدالاحداث اصلی شهر را با فضای سبز بپوشاند.
فتحی با بیان اینکه در بحث روانی، ایجاد فضای سبز در معابر موجب می شود تا با وجود ترافیک سنگین ، خستگی و عصبانیت رانندگان کاهش یابد افزود: با توجه به نقش تاثیر گذار فضای سبز در معابر و بزرگراهها تامین سرانه فضای سبز نقاط گوناگون شهر در دستور کار سازمان پارک ها و فضای سبز قرار گرفته که با جدیت و شتاب در حال انجام است.
  منبع :
  13:00   یکشنبه 28 شهریور 1389  
 نظرات