اخبار   
 

 ما امسال در نمایشگاه ساختمان نیستیم! زیرا...

از یکی دو سال گذشته به دلیل ناهماهنگی‌های مدیریتی، توجه کافی به شأن این شرکت‌ها و بازدیدکنندگانِ آن‌ها از نظر جانمایی و دیگر موارد در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران کم رنگ گردید، که موجب نارضایتی این شرکت‌ها شده است ...

ما امسال در نمایشگاه ساختمان نیستیم! زیرا...

از سال ١٣٨٣ که اولین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تهران آغاز شد، شرکت های نرم افزاری و من جمله گروه نرم افزاری سازه در این نمایشگاه حضوری فعال داشتند. از یکی دو سال گذشته به دلیل ناهماهنگی های مدیریتی، توجه کافی به شئونات این شرکتها و بازدید کنندگان آنها از نظر جانمائی و سایر موارد در این نمایشگاه کم رنگ گردید که موجب نارضایتی این شرکتها و بازدیدکنندگان محترم گردیده است.
بر این اساس گروه نرم افزاری سازه تصمیم بر عدم شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان گرفت و این تصمیم مورد استقبال سایر شرکت های نرم افزاری نیز قرار گرفت.
همانگونه که اطلاع دارید هر ساله در نمایشگاه دو امکان برای کاربران فراهم بود:
1- امکان گفتگوی مستقیم در خصوص نرم افزارها و قابلیتهای آنها
2- استفاده از طرح های ویژه خرید
برای گفتگوی مستقیم و صحبت در خصوص نرم افزارها و همچنین خرید حضوری به جای شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان، می توانید ما را در سازه مینارها پیدا کنید.
برای اطلاعات بیشتر به SAZEMINAR.COM رجوع فرمائید.
همچنین برای استفاده از طرح های فروش همزمان با نمایشگاه صنعت ساختمان میتوانید مستقیما به وبسایت SAZE90.COM مراجعه فرمائید.
امیدواریم با توجه بیشتر مدیران نمایشگاه صنعت ساختمان رضایت شرکت های نرم افزاری جلب و سال های آینده این همکاری به نحو قبل ادامه پیدا کند.

با عرض احترام،
گروه نرم افزاری سازه
  منبع : گروه نرم‌افزاری سازه
  16:21   چهارشنبه 20 مرداد 1395  
 نظرات