اخبار   
 

 گوگل دو سرویس نامحبوب را تعطیل کرد

گوگل به علت عدم استقبال کاربران مجبور شد دو سرویس خود را تعطیل کرده و از دسترس خارج کند...

به گزارش فارس به نقل از پی سی مگ، این دو سرویس که Google Health و Google PowerMeter نام دارند، هیچ یک با استقبال قابل توجهی مواجه نشدند و گوگل اعلام کرده که هر دو را از دسترس خارج می کند.
Google Health که خدماتی در حوزه بهداشت و سلامت ارائه می داد تا اول ژانویه 2012 کماکان در دسترس خواهد بود. پس از آن هم کاربران قادر به استفاده از خدمات پیش بینی شده در این سروس نخواهند بود، اما کماکان می توانند اطلاعات شخصی خود را بارگذاری کنند.
PowerMeter که خدماتی برای مدیریت مصرف انرژی و صرفه جوی در این زمینه ارائه می کرد هم از تاریخ 16 سپتامبر به طور کامل بازنشسته شده و از دسترس خارج می شود. هر دوی این سرویس ها بر مبنای این ایده طراحی و راه اندازی شده بودند که با دسترسی بهتر و بیشتر به اطلاعات مردم می توانند تصمیم های بهتری بگیرند.
با این حال به نظر می رسد این تصور گوگل چندان هم دقیق نبوده و مردم لزوماً از هر سرویسی که توسط شرکت های بزرگ راه اندازی شود استقبال نمی کنند.
به معدود کاربران این دو سرویس توصیه شده قبل از آنکه امکان دسترسی به آنها به طور کامل متوقف شود، اطلاعات شخصی خود را از روی آنها دانلود کرده و بر روی رایانه شان ذخیره کنند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  12:42   یکشنبه 5 تیر 1390  
 نظرات