اخبار   
 

 جزئیات سهم شهرها، روستاها و بافت‌های فرسوده از اعتبار 30 هزار میلیاردی مسکن مهر

وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه برای ساخت مسکن روستایی و بافت فرسوده از خط اعتباری مسکن مهر استفاده می‌شود، به طور تفکیک شده سقف پرداخت تسهیلات مسکن به شهرها، روستاها و بافت‌های فرسوده را از خط اعتباری مهر اعلام کرد...

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: قرار است در شهرها یک میلیون واحد مسکونی احداث شود که برای این میزان واحد مسکونی 22 هزار میلیارد تومان از خط اعتباری 30 هزار میلیارد تومانی مسکن مهر پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: برای نوسازی و احداث 600 هزار واحد مسکونی روستایی نیز 6 هزار میلیارد تومان و برای نوسازی 100 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده دو هزار میلیارد تومان از خط اعتباری مهر در نظر گرفته شده است.
* جلوی کشدار شدن مسکن مهر را می‌گیرم
نیکزاد تاکید کرد: در شش ماهه اول سال 90 قرار است ساخت یک میلیون واحد مسکونی به اتمام برسد و باز هم تاکید می‌کنم که هر شرکت تعاونی و انبوه‌سازی که بخواهد تحویل مسکن را کش بدهد جلوی آنها را خواهم گرفت.
وی در پاسخ به این سؤال که شما به صورت شفاهی به بانک مسکن اعلام کرده‌اید که دیگر خودمالکین مسکن مهر برای دریافت وام به این بانک معرفی نخواهد شد گفت: خدا را که قبول دارید، من به پیغمبر خدا این حرف را نزده‌ام البته برای من مهم نیست که این‎گونه اخبار منتشر شود حتی اگر 100 خبر باشد.
وزیر مسکن و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که شما این موضوع را بخشنامه داخلی کرده‌اید گفت: اگر شما چنین بخشنامه‌ای را در وزارت مسکن پیدا کردید من شما را به سفر مشهد می‌فرستم.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:00   چهارشنبه 19 آبان 1389  
 نظرات