اخبار   
 

 موضع وزیر نیرو برای طرح بهشت‌آباد هنوز مشخص نیست

استاندار اصفهان گفت: از وزیر نیرو گلایه دارم که چرا وزارتخانه اش بعد از یک سال و سه ماه درباره بهشت آباد تصمیم گیری نکرده است...

گلایه استاندار اصفهان از چیت‌چیان/ موضع وزیر نیرو برای طرح بهشت‌آباد هنوز مشخص نیست

استاندار اصفهان گفت: از وزیر نیرو گلایه دارم که چرا وزارتخانه اش بعد از یک سال و سه ماه درباره بهشت آباد تصمیم گیری نکرده است.

رسول زرگرپور در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادی ایمنا با اشاره به اینکه هنوز وزیر نیرو در خصوص بهشت آباد تصمیم نهایی خود را نگرفته است، اظهار داشت: در حالی که طبق مصوبه ۹ ماده ای شورای عالی آب برای احیای زاینده رود وزارت نیرو ۳ ماه برای تصمیم گیری جدید درخصوص بهشت آباد فرصت داشت اما اکنون یک سال و سه ماه از آن مصوبه گذشته و خبری از تصمیم وزیر نیست.

وی درباره اینکه گفته می شود بهشت آباد به صورت خط انتقال لوله به کرمان و یزد و اصفهان انجام می شود، بیان داشت: قرار بود وزارت نیرو تصمیمات جدیدی را در مورد بهشت آباد اتخاذ کند کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: موضع من به عنوان استاندار اصفهان در مورد بهشت آباد روشن است چرا که اسناد آن را ۱۰ سال پیش امضا کردم و در آن گفته شده بهشت آباد باید با تونل اجرایی شود.

وی تصریح کرد: موضوع بنده روشن است اما هنوز موضع وزیر نیرو درباره بهشت آباد روشن نیست.

زرگرپور همچنین درباره تونل گلاب دو، تاکید کرد: هر اقدامی که در خصوص تونل گلاب دو انجام می شود مجوزهای قانونی آن را گرفته و در اختیار داریم.

  منبع : ایمنا
  10:21   دوشنبه 7 اردیبهشت 1394  
 نظرات