اخبار   
 

 پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی رونمایی شد

پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی پس از ایجاد تغییراتی در سایت سابق اطلاع‌رسانی وزارت راه و ترابری، رونمایی و "پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی " نام گرفت...

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» بالأخره پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی چند ماه پس از ادغام رسمی دو وزارتخانه سابق راه و ترابری و مسکن و شهر‌سازی رونمایی شد.
این پایگاه اطلاع‌رسانی ‌تقریباً همان محیط ‌پایگاه سابق اطلاع‌رسانی وزارت راه و ترابری است، با این تفاوت که بنر‌های مربوط به مسکن نیز در آن به نمایش درآمده است.
همچنین در بالای این پایگاه اطلاع‌رسانی جمله‌ای به زبان انگلیسی قید شده است که متن کامل آن به این شرح است:
ISLAMIC REPUBLIC OF IRAN MINISTRY OF ROADS & URBAN DEVELOPMENT
در صدر این آدرس اینترنتی تصاویری از انواع شقوق حمل و نقل شامل حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی درج شده است؛ همچنین تصویری از جاده‌هایی که به مجتمع و برج‌های مسکونی در نقاطی سرسبز ختم می‌شود به صورت متحرک در ابتدای این پایگاه اطلاع‌رسانی خود نمایی می‌کند.
بنابراین گزارش علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ‌http://www.mrt.ir از آخرین اطلاعات و اخبار رخ داده در وزارت مسکن و شهرسازی مطلع شوند.
ثبت نام مسکن مهر، تولیدکنندگان مسکن و شهرسازی، مدیریت مسکن مهر و اطلاعات جغرافیایی راههای روستایی، از آیکون‌های درج شده در قسمت سامانه‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی است.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:30   یکشنبه 9 مرداد 1390  
 نظرات