اخبار   
 

 پاداش شناسایی حفره‌های فایرفاکس 3 هزار دلار

بنیاد موزیلا طراح مرورگر فایرفاکس می گوید پاداش شناسایی حفره های امنیتی در این مرورگر را از 500 دلار به 3000 دلار افزایش داده است...

بنیاد موزیلا طراح مرورگر فایرفاکس می گوید پاداش شناسایی حفره های امنیتی در این مرورگر را از 500 دلار به 3000 دلار افزایش داده است.
به گزارش فارس به نقل از پی سی ورلد، موزیلا از سال 2004 برنامه ای را به اجرا گذارده تا با همکاری برنامه نویسان و متخصصان حفره ها و مشکلات امنیتی مرورگر فایرفاکس را شناسایی کند و آنها را اصلاح نماید.
برنامه یاد شده Security Bug Bounty نام دارد و در شش سالی که از اجرای آن گذشته است محققان امنیتی زیادی را جلب خود نموده که نتیجه آن شناسایی دهها مشکل امنیتی در مرورگر فایرفاکس بوده است.
علاوه بر این موزیلا دامنه اجرای این برنامه را هم افزایش داده است.
تاکنون تنها فایرفاکس و تاندربرد که نرم افزاری برای تبادل ایمیل است در قالب این برنامه گنجانده شده بودند، اما هم اکنون نسخه همراه مرورگر فایرفاکس و چند سرویس دیگر هم به برنامه مذکور افزوده شده اند.
علاوه بر این نسخه های بتای نرم افزارها و برنامه های یاد شده هم در این طرح منظور شده اند. موزیلا احتمال داده که در آینده حوزه و دامنه فعالیت های این بخش باز هم گسترده تر شود.
  منبع : خبرگزاری فارس
  09:53   دوشنبه 28 تیر 1389  
 نظرات