اخبار   
 

 احیای میدان امام علی (ع) از لحاظ اجرایی فوق العاده موفق بوده است

دانشیار معماری دانشگاه تهران اظهارداشت: طرح احیای میدان امام علی (ع) از لحاظ اجرایی فوق العاده موفق بوده است...

به گزارش ایمنا، دکتر شاهین حیدری در حاشیه بازدید از طرح احیای میدان امام علی (ع) با بیان این مطلب گفت: بسی خوشحالم که مدیریتی فعال در زمینه طرح های شهرسازی و معماری اجرای پروژه احیای میدان امام علی(ع) را به عهده گرفته است.
وی با بیان این که طرح احیای میدان امام علی (ع) از دید کلان دارای دو وجه تفکر و طراحی و اجرایی است اذعان داشت: طرح احیای میدان امام علی (ع) از لحاظ اجرایی فوق العاده موفق بوده است.
وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان از مشکلات خاص و پیچیده طرح احیای میدان امام علی (ع)عبور کرده و این طرح را به مرحله ای رسانده که قابل تامل و قبول است.
دانشیار معماری دانشگاه تهران ادامه داد: مباحثی در زمینه طراحی طرح احیای میدان امام علی (ع) از سوی برخی کارشناسان مطرح می شود که در مقابل عظمت این پروژه بسیار ناچیز است که بهتر است گفته نشود.
وی ضمن تشکر از دست اندرکاران این طرح به خصوص شهرداری اصفهان گفت: به طور حتم دانشجویانم را برای بازدید از پروژه میدان امام علی (ع) به اصفهان خواهم آورد.

  منبع : ایمنا
  16:35   دوشنبه 14 مرداد 1392  
 نظرات    
 
غلامرضا رزمگیر 22:06 دوشنبه 14 مرداد 1392
0
 غلامرضا  رزمگیر
بیش از 20 سال است افتخار آشنائی وهمکاری با جناب آقای دکتر حیدری را دارم .ایشان دارای دید گاه علمی بدون تعصب هستند واین وجه خوب ،باعث محبوبیت ایشان است.