اخبار   
 

 طرح ساماندهی بخش مسکونی ناژوان تهیه می شود

رییس کمیته عالی ناژوان اعلام کرد:طرح ساماندهی بخش مسکونی منطقه ناژوان از سوی مشاوران با تجربه و حوزه های مربوطه در حال تهیه است...

رییس کمیته عالی ناژوان اعلام کرد:طرح ساماندهی بخش مسکونی منطقه ناژوان از سوی مشاوران با تجربه و حوزه های مربوطه در حال تهیه است.
به گزارش ایمنا، مهندس مرتضی حسام نژاد در مراسم بهره برداری از 20 طرح عمرانی وتفریحی در ناژوان با هزینه ای بالغ بر 26 میلیارد ریال با اعلام این مطلب گفت: بیش از 80 درصد ازمساحت ناژوان را باغات واراضی کشاورزی تشکیل می دهد به طوری که از مهمترین وظایف مسئولان شهر حفظ ونگهداری از این منطقه به عنوان ریه اصفهان می باشد.
وی با اشاره به این که ناژوان با همت شهرداری اصفهان در حال تکمیل و تبدیل به تفرجگاه طبیعی مردم اصفهان و گردشگران است اظهار داشت:بخشی از محدوده ناژوان مسکونی می باشد لذا برای رفاه حال اهالی این منطقه طرح ساماندهی بخش مسکونی منطقه ناژوان از سوی مشاوران با تجربه و حوزه های مربوطه در حال تهیه است.
وی به تشریح طرح های شاخص مورد بهره برداری در پارک طبیعی ناژوان پرداخت واذعان داشت: مجموعه فرهنگی تفریحی،ورزشی بانوان با مساحت 27 هزار مترمربع و هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب فضاهای ورزشی والیبال،بسکتبال و ورزش ساحلی و باند دوچرخه سواری و حرکت درمانی از طرح های شاخص ناژوان به شمار می آید که امروز به صورت رسمی در دسترس بانوان شهر قرار می گیرد.
حسام نژاد اظهارامیدواری کرد: مجموعه فرهنگی وتفریحی بانوان در ناژوان با توجه به موقعیت طبیعی این مجموعه با استقبال عمومی مواجه شود.
وی احداث سه پل عابر پیاده به صورت کابلی جهت اتصال جنوب به شمال رودخانه از دیگر پروژه های خدماتی در ناژوان برشمرد و اعلام کرد:پیاده روسازی و احداث سرویس های بهداشتی در محدوده باغ پرندگان ،احداث آبنماهای متعدد حدفاصل پارک میرزا کوچک خان ،ساخت نمازخانه باغ پرندگان ،ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر محدوده ناژوان وبررسی وبهبود وضعیت سازه باغ پرندگان توسط مهندسان مشاور از مهمترین طرح هایی است که آماده بهره برداری می باشد.
رییس کمیته عالی ناژوان به کلنگ زنی تله سیژ در ناژوان همزمان با بهره برداری از طرح های عمرانی وتفریحی ناژوان اشاره و اعلام کرد:مسیر این پروژه به طول حدود 2 هزار متر جهت نقشه برداری از مسیر وطراحی به مشاورمورد نظر واگذار گردیده و با مشارکت شرکت سرمایه گذاری سامان گستر در مرحله انعقاد قرارداد می باشد.
  منبع : ایمنا
  11:20   چهارشنبه 16 تیر 1389  
 نظرات