اخبار   
 

 اجاره بهای مسکن در سوئد افزایش یافت

افزایش اجاره بهای مسکن در سوئد نگرانی هایی را برای مردم این کشور به وجود آورده است.به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سوئدی "TT "،قیمت اجاره بهای مسکن در سوئد نسبت به سه ماه اول سال جدید...

افزایش اجاره بهای مسکن در سوئد نگرانی هایی را برای مردم این کشور به وجود آورده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سوئدی "TT "،قیمت اجاره بهای مسکن در سوئد نسبت به سه ماه اول سال جدید میلادی افزایش یافته است.
در این میان بیشترین افزایش اجاره بهای مسکن در منطقه "گتلند "صورت گرفته است. در این منطقه اجاره بها حدود 13 درصد در مقایسه با سه ماهه اول سال جدید میلادی افزایش یافته است.
همچنین در دو شهر بزرگ و اصلی سوئد یعنی استکهلم و گوتنبرگ (یوته بری) قیمت اجاره مسکن دو تا سه درصد افزایش یافته است.با ابن حال قیمت اجاره خانه در شهر مالمو،یکی دیگر از شهرهای بزرگ سوئد ثابت مانده است.
در حالی که قیمت اجاره مسکن در اکثر شهرها و مناطق سوئد نسبت به سه ماهه اول سال جدید میلادی افزایش یافته است،در دو شهر "جانتلند "و "گولبرگ "شاهد کاهش 2 تا 3 درصدی بهای اجاره مسکن بوده ایم.
لازم به ذکر است که افراد سالمند و زوجهای جوان سوئدی همواره بیشترین نگرانی ها را نسبت به افزایش اجاره بهای مسکن در این کشور دارند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  10:08   دوشنبه 28 تیر 1389  
 نظرات