اخبار   
 

 معاون وزیر راه و شهرسازی: تغییر مسیر آزادراه تهران- شمال مطرح نیست

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:موضوع تغییر مسیر در قطعات 2 و3 آزادراه تهران - شمال مطرح نیست و مطالعات و نقشه های تهیه شده برای این آزادراه که مربوط به 20 سال پیش است ، به روز می شود...

'احمد صادقی' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، این احتمال را نیز داد که با بررسی دوباره نقشه ها، مسیرها تغییر کند ، یا همان مسیر قبلی مورد تایید قرار گیرد و در هر صورت باید مطالعات اولیه تکمیل شود.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه عملیات اجرایی قطعات 2 و 3 آزادراه تهران- شمال به زودی آغاز می شود، درعین حال گفت: درمطالعاتی که بتازگی در این پروژه انجام شده، چند پدیده زمین شناسی مشاهده گردیده که ناگزیر ازمطالعات بیشتر ژئوتکنیکی در این مسیر هستیم.
وی ادامه داد: مطالعات ژئوتکنیکی معمولا زمان بر هستند و در این مطالعات گمانه زنی، شیب و جنس لایه های زمین باید مورد بررسی قرار گیرند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشورافزود: کنسرسیوم اجرای این پروژه در قطعات 2 و سه تشکیل شده است و بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.
** دغدغه تامین منابع اجرای پروژه را نداریم
معاون وزیر راه و شهرسازی در باره تامین منابع مالی مورد نیاز این پروژه نیز گفت : بخشی از سرمایه توسط بخش خصوصی تامین می شود و بخشی مربوط به دولت از طریق اعتبارت دولتی و فروش اوراق مشارکت تامین خواهد شد و می توان گفت در این پروژه دغدغه تامین منابع نداریم.
  منبع : ایرنا
  12:08   چهارشنبه 25 آبان 1390  
 نظرات    
 
فریحان حامدیزدان 21:58 پنجشنبه 26 آبان 1390
0
 فریحان حامدیزدان
با تشکر امیدوارم به بهترین شکل ممکن این پروژه اجرا بشه
ممنون از شما مهندس