اخبار   
 

 رکورد ارزان سازی مسکن مهر شکسته شد

بهای تمام شده مسکن مهر در شهرستان گلپایگان به 220 تا 250 هزار تومان کاهش یافته است. بختیار کریمی افزود: در حالی که شنیده می شود، انبوه سازان...

بهای تمام شده مسکن مهر در شهرستان گلپایگان به 220 تا 250 هزار تومان کاهش یافته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، بختیار کریمی افزود: در حالی که شنیده می شود، انبوه سازان مسکن قرار است وارد چرخه ساخت مسکن مهر شوند و گفته می شود که مجوز ساخت مسکن مهر به قیمت متری 300 هزار تومان را دریافت کرده اند، اما شاهدیم که تعاونی های مسکن مهر در مسیر ساخت زمین های 99 ساله، ارزان سازی مسکن را هدف قرار داده اند و در این راه از هم پیشی می گیرند.
وی گفت: هم اکنون بسیاری از تعاونیهای مسکن قیمتهایی از 250 تا 300 هزار تومان را برای ساخت مسکن مهر اعلام کرده اند. در همین راستا بهای تمام شده مسکن مهر در شهرستان گلپایگان به 220 تا 250 هزار تومان کاهش یافته است که از این حیث یک رکورد محسوب می‌شود.
کریمی خاطر نشان کرد: در این میان اداره تعاون گلپایگان اعلام کرده که به همت تعاونی های مسکن مهر این شهرستان تا پایان امسال 2000 واحد مسکونی مهر را به قیمت 220 تا 250 هزار تومان در هر مترمربع به متقاضیان واگذار خواهد کرد.
وی اظهار داشت: کار احداث 3000 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر مراحل اجرایی را با سرعت طی می کند که تاپایان سال 2000 واحد مسکونی آن به اقشار کم درآمد واگذار می‌شود.
کریمی تصریح کرد: با تخصیص وام به پروژه های مسکن مهر گلپایگان هم اکنون واحدهای مسکونی مراحل ساخت را با سرعت غیرقابل پیش بینی طی می کنند و در صورتی که تسهیلات مطابق پیشرفت پروژه تخصیص داده شود در پایان سال 2000 واحد مسکن مهر آماده بهره برداری می‌شود.
مدیراداره تعاون شهرستان گلپایگان با بیان اینکه وزیر مسکن اخیرا از پروژه های مسکن مهر شهرستان گلپایگان بازدید و نحوه ساخت و ساز را مشاهده کرد، اظهارداشت: قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران به ترتیبی است که حداقل سود برای آنها در نظر گرفته شده و این موضوع سرعت پروژه را برای آنکه پیمانکار به حداقل سود برسد افزایش داده است.
کریمی مدیریت زمان و هزینه را در ساخت واحدهای مسکونی مهر ضروری دانست و گفت: با حداقل سودی که برای پیمانکاران مسکن مهر گلپایگان در نظر گرفته ایم، سرعت ساخت و ساز را افزایش داده ایم.
وی درباره احتمال حضور انبوه سازان در پروژه های مسکن گفت: به دلیل اینکه انبوه سازان برای متقاضیان مسکن مهر آورده هایی بیش از تعاونی های مسکن را طلب می کنند، استقبال چندانی از پروژه های آنها نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با احداث پروژه های مسکن مهر گلپایگان مشکل مسکن در این شهرستان به کلی حل شده است و قیمت مسکن نیز به شدت کاهش یافته است
  منبع : خبرگزاری مهر‌
  11:42   پنجشنبه 27 خرداد 1389  
 نظرات