اخبار   
 

 گزارش دلایل افزایش اجاره‌بها نهایی شد؛ رشد 10 درصد معقول نیست

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر مسکن و شهرسازی از تهیه گزارش دلایل افزایش اجاره بهای مسکن خبر داد و گفت: هرگونه افزایش اجاره بهای مسکن در این شرایط که قیمت مسکن بالا نرفته معقول نیست...

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر مسکن و شهرسازی از تهیه گزارش دلایل افزایش اجاره بهای مسکن خبر داد و گفت: هرگونه افزایش اجاره بهای مسکن در این شرایط که قیمت مسکن بالا نرفته معقول نیست.
ابوالفضل صومعلو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: گزارش نهایی وزارت مسکن مبنی بر دلایل افزایش اجاره‌بهای مسکن تهیه شده و طی جلسه‌ای که رئیس اتحادیه املاک با حضور در وزارت مسکن توضیحاتی در خصوص قیمت‌های مناطق مختلف ارائه دادند گفتند که از نظر مشاوران املاک رشد اجاره بها 10 درصد و در حد تورم بوده که آن افزایش اجاره‌بها هم به خاطر فصل نقل و انتقالات بوده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شما نیز رشد 10 درصدی اجاره‌بها را قبول دارید گفت: نه من نمی‌پذیرم که افزایش اجاره‌بها معقول بوده است چون نه قیمت مسکن بالا رفته است و نه اتفاقی رخ داده است.
وی ادامه داد: همواره در فصل تابستان اینگونه بوده است که یک افزایش قیمتی در اجاره بهای مسکن را شاهد باشیم بنابراین از مردم درخواست شده است که همکاری کنند که نگذارند یک عده از این موقعیت سوءاستفاده کنند.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:22   یکشنبه 10 مرداد 1389  
 نظرات