اخبار   
 

 آماده اجرای پروژه های عمرانی و راه سازی در کشور هستیم

رئیس هیأت مدیره کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران گفت: شرکت ها، انجمن ها و اعضای این کانون با دارا بودن توان اجرایی بالا، آماده اجرای پروژه های راه سازی و عمرانی در هر نقطه از کشور هستند...



حسن سعادتمند در این خصوص به ایرنا گفت: اگر تعامل دولت با بخش های خصوصی افزایش یابد و بخش خصوصی را پر رنگ تر ببیند، این تشکل ها با جان دل و با افتخار طرح های عمرانی را اجرا می کنند.

وی گفت: کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران با عضویت 31 انجمن استانی و تحت پوشش قراردادن بیش از 25 هزار شرکت پیمانکاری، ساختار شبکه ای و گسترده ای در تمام استانهای کشور دارد.

سعادتمند افزود: کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران، برنامه های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی را اصولی و مناسب می داند و لذا شرکت های عضو این کانون سراسری آماده عملیاتی کردن برنامه های وزارت راه و شهرسازی خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: باید شورای هماهنگی و همه تشکلهای عضو آن به عنوان یک بازوی مشورتی در تعامل و همکاری وزارت راه و شهرسازی، پذیرفته شوند تا بتوانند به عنوان یک گروه اجتماعی سازمان یافته، وظایف خود را به خوبی اجرا کنند.

رئیس هیأت مدیره کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران گفت: انجمن های عضو این کانون که در همه استانها حضور دارند و فعال هستند، می توانند همکاران بسیار خوبی برای ادارات کل راه و شهرسازی در استانها باشند و از همین رو از وزیر راه و شهرسازی درخواست داریم تا زمینه این همکاری را فراهم کند.

وی یکی از مشکلات انجمن های پیمانکاران عمرانی کشور را روابط این تشکل ها با ادارات کل راه و شهرسازی استان ها بیان کرد و گفت: در برخی موارد این ادارت به وظایف و تعهداتشان عمل نمی کنند که این موجب پر رنگ شدن تبعات منفی برای پیمانکاران شده است.

سعادتمند افزود: ایجاد اتاق فکر و شوراهای مشورتی در وزارت راه و شهرسازی می تواند به تعامل مثبت و موثرتر میان دولت و بخش خصوصی کمک کند.

وی خواستار تدوین آیین نامه اجرایی قانون بهبود فضای کسب و کار شد و گفت: متاسفانه تاکنون هیچ عنایت و توجهی به تدوین و تهیه آیین نامه اجرایی این قانون نشده است.

سعادتمند افزود: انجمن ها و تشکل های ساختمانی به نوبه خود آمادگی دارند تا آیین نامه اجرایی قانون بهبود فضای کسب و کار را تدوین کنند، زیرا تهیه این آیین نامه راه را برای اجرای سیاستهای خصوصی سازی فراهم می کند.

چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداث و انرژی روزهای 30 دی و اول بهمن 1392 در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی هتل المپیک برگزار می شود.



  منبع : ایرنا
  10:39   دوشنبه 23 دی 1392  
 نظرات    
 
هاشم کالیفرنیا 00:21 آدینه 27 دی 1392
0
 هاشم کالیفرنیا
جالبه. مجری با سابقه عملیات عمرانی هم پیدا شد تو این عصر کمبود مهندس عمران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

جالب توجه ایشان که گفته آمادگی اجرا رو داره چند شرکت با گرید 4 و 5 میشناسم که تعطیلن و از سر بیکاری و گیر بودن، بعضی عوامل آنها روی به مسافرکشی آوردند. هر که شک داره تماس بگیره تا بهش معرفی کنم....