اخبار   
 

 تهیه شناسنامه ترافیکی برای معابرشهر

معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: شناسنامه خیابان ها و معابر اصلی و فرعی اصفهان در قالب 40 آیتم به منظور ایمن سازی در حال تهیه است...

خبرگزاری ایمنا: معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری اصفهان اعلام کرد: شناسنامه خیابان ها و معابر اصلی و فرعی اصفهان در قالب 40 آیتم به منظور ایمن سازی در حال تهیه است.
به گزارش ایمنا،مهندس مصطفی نوریان با اعلام این خبر گفت:معابر اصفهان با اجرای طرح مطالعاتی جامع مورد بررسی قرارگرفته و امسال شناسنامه ترافیکی این معابر تهیه می شود .
وی افزود : با اجرای این طرح وضعیت معابر اصلی وفرعی در قالب 40 آیتم اعم از عرض ،آسفالت،ایستگاهها،فضای سبزپارکینگ ها خط کشی معابر ، چراغ های هوشمند تقاطع ها منطبق با استانداردهای ترافیکی مشخص می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان را لازمه زندگی شهرنشینی فعلی دانست و تصریح کرد : شهروندان سرمایه‌های اصلی شهر هستند و حفظ جان، مال و وقت آنها در شبکه معابر ، از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت‌ شهری محسوب می‌شود و در سال جاری اقدامات وسیعی برای تحقق ایمن‌سازی شهر از طریق هماهنگ کردن معابر شهری با استانداردهای ترافیکی در حال اجراست.
وی تاکید کرد: تلاش ما این است که ایمنی شبکه معابر کامل شده ‌ هر چند فرهنگ رانندگی علت اصلی اغلب حوادث رانندگی است و با رعایت قوانین و مقررات و احتیاط در رانندگی تصادفات به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند.
  منبع : ایمنا
  12:57   یکشنبه 30 خرداد 1389  
 نظرات