اخبار   
 

 مردم از واگذاری مسکن مهر راضی اند

نماینده لاهیجان عملکرد یکساله دولت در حوزه اقتصادی را مثبت ارزیابی کرده و گفت: دولت در بعضی از بخشهای اقتصادی به خصوص در شهرستانها خوب عمل کرده به عنوان مثال مردم از واگذاری مسکن مهر بسیار راضی هستند...

اکونیوز: نماینده لاهیجان عملکرد یکساله دولت در حوزه اقتصادی را مثبت ارزیابی کرده و گفت: دولت در بعضی از بخشهای اقتصادی به خصوص در شهرستانها خوب عمل کرده به عنوان مثال مردم از واگذاری مسکن مهر بسیار راضی هستند.
به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران (econews.ir)، "یوسف قاسمی گولک" عملکرد یکساله دولت در حوزه اقتصادی را مثبت ارزیابی کرده و افزود: دولت در بعضی از بخشهای اقتصادی به خصوص در شهرستانها خوب عمل کرده به عنوان مثال مردم از واگذاری مسکن مهر بسیار راضی هستند.
وی با با انتقاد از تخصیص نیافتن بودجه سال 89 به دستگاههای اجرایی گفت: با وجود عملکرد مثبت دولت شاهد هستیم که متاسفانه پس از گذشت 6 ماه از سال بودجه جاری سال 89 به دستگاههای دولتی ابلاغ نشده و بسیاری از دستگاهها با استفاده از تنخواهگردان اداره می شوند.
وی ادامه داد: دولت هر چه سریعتر باید بودجه جاری وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی را تخصیص دهد تا مشکلات به وجود آمده در برخی ادارات حل شده و مشکلات مالی جدیدتری به وجود نیاید.
نماینده لاهیجان یکی از اولویتهای کاری دولت در سال آینده را اجرای مصوبات استانی دانست و تصریح کرد: چنانچه مصوبات استانی هیات دولت اجرا شود شاهد رشد اقتصادی بالایی خواهیم بود.
قاسمی ابراز امیدواری کرد: با افتتاح پروژه های عمرانی نیمه کاره در استانها زیر ساختها رشد پیدا کرده و مشکل بیکاری حل شود.
  منبع : اکو نیوز
  12:48   سه شنبه 9 شهریور 1389  
 نظرات