اخبار   
 

 مشارکت آمریکا و اتحادیه اروپا در نمایشگاه صنعت ساختمان ایران

معاون دبیرکل اتاق تعاون ایران گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با مشارکت آمریکا و اتحادیه اروپا از 12 تا 15 مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود...

معاون دبیرکل اتاق تعاون ایران گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با مشارکت آمریکا و اتحادیه اروپا از 12 تا 15 مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "ابراهیم تهرانی" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه امسال با حضور یکهزار و 400 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 100 هزار متر مربع برپا می شود.
وی افزود: شرکتهایی از 35 کشور جهان از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، دانمارک، اتریش، سوئد، هلند، کانادا، چین، روسیه، ترکیه، رومانی و بلغارستان در آن مشارکت دارند.
تهرانی اضافه کرد: همزمان با این نمایشگاه چهار همایش تخصصی در بخش ساختمان و مسکن در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
وی از تولیدکنندگان فعال در زمینه شیرآلات، تاسیسات ساختمان، فناوریهای نوین ساخت و ساز، مصالح ساختمانی پایه، عایق ها، درب و پنجره، سنگ و نما، لوله و اتصالات، انبوه سازان مسکن، تجهیزات الکترونیکی و نیز ماشین آلات سنگین راهسازی بعنوان بخشی از واحدهای حاضر در نمایشگاه امسال نام برد.
تهرانی از برنامه برپایی نمایشگاههای تخصصی در سلیمانیه عراق که به شکل ماهانه دایر می شود و در آن 40 تا 50 شرکت تولیدی محصولات خود را به نمایش می گذارند، خبر داد. وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را 10 تا 16 ذکر کرد و گفت: تلاش می شود ساعات دیدار از نمایشگاه افزایش یابد.
تهرانی شعار محوری دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان را همانند دوره های قبل ارزان، مقاوم و سریع ذکر کرد و هدف از آن را فرهنگ سازی و توجه به این موارد بیان داشت.
قرار است با حضور یکی از وزیران مسکن وشهرسازی یا صنایع و معادن این نمایشگاه روز سه شنبه هفته جاری (دوازدهم مرداد ماه) گشایش یابد.
  منبع : ایرنا
  11:34   دوشنبه 11 مرداد 1389  
 نظرات