اخبار   
 

 پارک ۳۰ هزار مترمربعی مادر یکماه آینده افتتاح می شود

شهردار منطقه ۱۲ اصفهان عنوان کرد: پارک ۳۰ هزار متری مادر در حاشیه اتوبان کاوه ظرف یکماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد...

به گزارش ایمنا، عباسعلی نصوحی با بیان این مطلب گفت: مراحل پایانی احداث پارک ۳۰ هزار متری مادر در حاشیه اتوبان کاوه در دست انجام است.



وی با اشاره به این که ظرف یکماه آینده بوستان مادر در اختیار شهروندان قرار می گیرد، افزود: این پارک طولی شامل برکه، سایت اسباب بازی، آبنمای طولی و سایر امکانات رفاهی و تفریحی است.



شهردار منطقه ۱۲ اصفهان هزینه تملک و اجرای این پروژه را یک میلیارد تومان عنوان کرد و اظهارداشت: با توجه به قرار گیری پارک مادر در ورودی کلان شهر اصفهان، نمایی زیبا و ویژه از شهر چهارباغ را در برابر دید مسافران قرار می دهد.



نصوحی به دیگر پروژه های این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: احداث ۴ خیابان بهاران، ۲۰ متری روحانی، فولاد و تفکیکی کشاورزی در دست اجراست.


  منبع : ارسال شده توسط امیر یاشارفیلا
  07:45   سه شنبه 28 آبان 1392  
 نظرات    
 
ر مسکین 14:05 سه شنبه 28 آبان 1392
0
 ر مسکین
آقای فیلا انگار شما خبرنگار اختصاصی این سایتین!!! و آقای حیدری
بقیه خبرها را بنویسن مال کیه تا زحمت سایت کمتر بشه
امیر یاشار فیلا 18:58 سه شنبه 28 آبان 1392
0
 امیر یاشار فیلا

سلام آقا یا خانم مسکین.
خبرهایی که من برای iiiwe می‌فرستم، برگرفته و به‌نقل از خبرگزاری‌ها هستند.
غیر از یکی ـ دو مورد انگشت‌شمار (که آن هم ترجمه از خبرگزاری‌های انگلیسی‌زبان بوده)،
هنوز فرصت و سعادت آن را نیافته‌ام که خبر اختصاصی برای iiiwe تهیه کنم.

شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ دوست دارید در بخش اخبار iiiwe مهم‌ترین رویدادهای خبرگزاری‌های رسمی کشور را بخوانید، یا ترجیح می‌دهید iiiwe برای خودش سرویس خبر و خبرنگار اختصاصی و اخبار و گزارش‌های تولیدیِ دست‌اول داشته باشد؟
صادق کاروان 11:11 چهارشنبه 29 آبان 1392
1
 صادق کاروان
بنده ترجیح می دهم آقای قیلا گرامی فقط لینک خبر را پیوست کنند و عنایت داشته باشند با کپی یک لینک کردن و آن سایت(iiiwe.COM) منبع را به ایشان ارجاع دادن ، دلیل بر اختصاصی بودن یا هر فعل دیگر در شامل نمی شود.
اگر در چند روز گذشته اخبار تنها از طرف 2 دوست عزیز بوده دلیل در "اختصاصی بودن" این افراد نبوده و به سیاستهای سایت iiiwe.com و ادمین محترم این سایت و افراد مسئول در این سایت مربوط میشود.

دوستان تنها جند روز را مد نظر نداشته باشند و دایره قضاوتشان را گسترده تر کنند مسائل روشنتر خواهد بود.

با تشکر از همه دوســـــــــــــــــــتـان.
ر مسکین 16:04 چهارشنبه 29 آبان 1392
0
 ر مسکین
جناب فیلای عزیز مدتی است که مرتب سایت را پیگیری و رصد میکنم ولی به دلایلی تازه عضویتم را عیان نموده ام ، بنابر این به سایت و حواشی آن اشراف کامل دارم
و نیز میدانم که شما اخیرا به حوزه(شایدم حوضه) اخبار سایت نقل مکان کرده اید و قبلا در زمیه های دیگر فعال بوده اید، ضمن تایید نظرات آقای صادق، کمی عجیب است که این روزها گاهی تا این حد بخش اخبار و مقالات فقط به نامهای خاصی برخورد میکنیم، گواه این صحبت ها یک سری به اخبار 4-3 ماه قبل بزنید و مقایسه کنید.
ارادات من به شخص جنابعالی سر جای خودش است، ولی پیشاپیش انتخاب شما را به عنوان فرد برگزیده تبریک میگویم.
جان کلام :امیدوار بودیم این سایت دچار "مهندسی انتخابات" نشود.
امیر یاشار فیلا 16:55 چهارشنبه 29 آبان 1392
0
 امیر یاشار فیلا

جناب «صادق K»، سلام.
من درست متوجه نشدم به چه چیزی باید «عنایت داشته» باشم.
به هر حال سپاس که با پاسخ دادن به پرسش من از «ر مسکین»، در این گفت‌وگو مشارکت کردید.


آقا یا خانم مسکین،
پرسش و «سلام» من در کامنت پیشین را که پاسخ ندادید؛
اما دیدم در گفت‌وگویی کوتاه با یکی دیگر از اعضای سایت، از من نام برده‌اید.
ظاهراً در این یک روزی که از عضو شدن‌تان در این سایت می‌گذرد، توجه ویژه‌ای به فعالیتِ من و
یکی ـ دو عضو دیگر iiiwe داشته‌اید!
اگر ابهام یا انتقاد یا نظری درباره‌ی روند فعالیت سایت یا چه‌گونگی مشارکت اعضا در تأمین محتوا برای سایت دارید، آن‌ها را با دست‌اندرکارانِ سایت در میان بگذارید.
هر کاری (از جمله درج دیدگاه، گفت‌وگو و پرسش‌وپاسخ) آدابی دارد.
و نکته‌ی پایانی : چون من دیگر تمایلی به گفت‌وگو با شما ندارم، لطف بفرمایید دیگر به‌هیچ‌وجه نامی از من در کامنت‌هایتان نبرید.
امیر یاشار فیلا 01:04 پنجشنبه 30 آبان 1392
0
 امیر یاشار فیلا

آقا یا خانم مسکین،
اگر این کامنت را می‌نویسم، نشانه‌ی آن نیست که به این حرف‌های بی‌ثمر اهمیتی می‌دهم؛ منتها چون این خود شما بودید با گذاشتن کامنت و خطاب قرار دادنِ من و پرسیدن سوال در پای یکی از خبرهای ارسالی من گفت‌وگو را آغاز کردید، و این‌جا هم در گفت‌وگویتان با عضوی دیگر و در غیاب من درباره‌ی من سخن گفته‌اید، رسماً و مؤکداً از شما می‌خواهم که دیگر به هیچ وجه در کامنت‌هایتان نامی از من نبرید.

اگر ابهام، انتقاد یا نظری درباره‌ی نحوه‌ی قرار گرفتن اخبار و مقالات بر روی سایت دارید، می‌توانید با دست‌اندرکاران مطرح کنید.
امیر یاشار فیلا 04:10 پنجشنبه 30 آبان 1392
0
 امیر یاشار فیلا

با نام و یاد پروردگار بی‌همتا

روی سخنم در این چند سطر تنها با یک تن نیست.
همه‌ی آن‌هایی که با نام‌ها و شخصیت‌های مجازیِ غیرواقعی همواره فضای دلپذیر این شبکه‌ی تخصصی را به بغض و غرض آلوده‌اند و همچنان می‌آلایند، لطفاً (دست‌کم به خاطر خودشان) توجه کنند.

به نمونه‌ای از خروار "سوتی"هایی که همواره دست‌تان را برای افراد نکته‌سنج رو می‌کند، اشاره می‌کنم:

این که در این صفحه، طرفِ صحبتِ من در کامنتی که "مثلاً " قبل از کامنتِ دوم من نوشته، توضیحاتی در پاسخ به اشاره‌های من در کامنت دومم داده، نشان‌دهنده‌ی یکی از این دو حالت است :
ـ یا باید بپذیریم که ایشان علم غیب داشته‌اند و از قبل می‌دانسته‌اند که من قرار است در کامنتِ دومم به چه نکاتی اشاره کنم، و "پیشاپیش" در خصوص آن موارد توضیح داده‌اند؛
ـ یا ناگزیریم فرض کنیم که ایشان به طریقی به درون سامانه‌ی کامنت‌های سایت دست‌رسی دارند و توانسته‌اند کامنتِ دوم مرا حتا پیش از تأیید بخوانند، در خصوص موارد مطرح‌شده یک کامنتِ توضیحی بنویسند، و سپس کامنت خودشان را با دستکاریِ ساعتِ درج کامنت، قبل از کامنتِ من بگذارند.
همه‌ی این کارها را هم کرده‌اند تا هم‌زمانیِ روی سایت آمدنِ کامنت‌های من و ایشان، شبهه‌ای ایجاد نکند.
منتهای مراتب، کمی در محاسبات خودشان بی‌دقتی کرده‌اند، ما را دست‌کم گرفته‌اند و باعث شده‌اند اقدام‌شان برای پیش‌گیری از "سوتی"، خودش به یک گافِ انکارناپذیر تبدیل شود.

این نمونه را گفتم تا آن چند عضو ریاکار و اخلالگر اولاً بدانند که با زیر برف کردنِ سرشان و پنهان شدن پشتِ نام‌ها و پروفایل‌های جعلی، نمی‌توانند مشت‌شان را بسته و راز ناپاک‌شان را مکتوم نگه‌دارند؛ و ثانیاً، با توجه به تعرض‌هایی که این مزاحمانِ اینترنتی چندی‌ست به‌ویژه در دو ماه اخیر به ایمیل و حریم شخصی من کرده‌اند، قصد دارم این موضوع را در قالب یک شکایت شخصی پی بگیرم؛ بلکه بانی خیر شوم و وبگاه دوست‌داشتنیِ iiiwe و مدیریتِ پویا و خوش‌فکر آن، آقای مهندس جمشیدیان را هم که گویا فرصتِ پرداختن به این معضل پنهان اما آزارنده را ندارند، یک بار برای همیشه از شر این آلودگیِ ناهم‌شأن با مهندسان برهانم.

در همین راستا، از حدود سه هفته‌ی پیش در پی شدت گرفتن هجمه‌ها به حریم شخصی من در نت، از یک حقوق‌دانِ آشنا به مناسباتِ جهانِ مجازی مشاوره‌های بسیار سودمندی(به‌ویژه در زمینه‌ی مصادیق ایجاد مزاحمت، تضییع حق و نقض حریم) گرفته‌ام، و به‌موازاتِ آن از دوستی که کارشناس چیره‌دستِ امور فنی اینترنت و از مشاوران پلیس فضای مجازی‌ست، خواسته‌ام که درباره‌ی جزئیاتِ فنی و چه‌گونگی امکان‌پذیر بودنِ ردیابی این مهاجمان و مزاحمان و نحوه‌ی ثبتِ مدارکِ محکمه‌پسند بر علیه ایشان، اطلاعات جامعی در اختیارم بگذارد؛ که خوش‌بختانه در گفت‌وگوی دیشبم با این دوست داشتم، خبرهای خوشی در این زمینه دریافت کردم (البته برای آن چند عضو اخلالگر خبرهای بدی به شمار می‌آیند!).

بنابراین، نقاب‌دارانِ مجازی و اخلالگران و ایجادکنندگانِ مزاحمت منتظر باشند، چون به زودی در قالب شکایتِ شخصی من بابت نقض حریم و حرمت‌شکنی‌ها و تضییع‌حقی که در مورد شخص من انجام گرفته، تحت پی‌گرد قرار خواهند گرفت و ان‌شاءالله با همین اقدام، شرشان از سر iiiwe و اعضای فرهیخته‌اش نیز کم خواهد شد.

و نکته‌ی پایانی: من می‌توانستم پی‌گیری‌ها و اقداماتم را بدون اعلام قبلی و به‌اصطلاح "چراغ‌خاموش" به انجام برسانم؛ اما چون خبر دارم که گاهی در فضای مجازی بعضی از اعضا بدون سوء نیت و بی غرض و گاهی هم برای تفریح و سرگرمی دست به ساختن پروفایل‌های متعدد با نام‌های غیرواقعی می‌زنند، ترجیح دادم پیشاپیش این هشدار را بدهم، تا آن دسته از اعضا که اصرار و ابرامی بر ایجاد مزاحمت نداشته‌اند، به‌موقع پایشان را از معرکه بیرون بکشند.

والسلام.
صادق کاروان 20:52 پنجشنبه 30 آبان 1392
0
 صادق کاروان
جناب فیلآی گرامی

با سلآم و عرض احترام..

منظور بنده از "عنایت داشته" این است که اگر چه این وب سایت منبع اخبار را فرد فرستنده آن اخبار میداند, آن دوست گرامی اطلاع داشته بآشند سورس خبر مذکور وب سایت ارجاع یافته است نه فرد فرستنده.

اینجانب به همه اعضا این سایت احترام میگذارم و بعضی افراد را لایق احترام بیشتر میدانم؛ باتوجه به چند واقعیت که مربوط بخود بنده است و شما دوست عزیز را از اعضا فعال ، اخلاق مدار ، پایبند به اصول میدانم و امیدوارم سو تفاهم بوجود آمده را برای بنده حل شده بدانید و در آینده شاهد بهترینها باشیم.

با تشکر از شما و همه دوستان تری.آی.وی.