اخبار   
 

 بوستان های مسافر در مبادی شهر اصفهان احداث می شود

رییس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از احداث بوستان‌های مسافر در ورودی‌های شهر اصفهان خبرداد...

خبرگزاری ایمنا:رییس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از احداث بوستان‌های مسافر در ورودی‌های شهر اصفهان خبرداد.
به گزارش ایمنا،مهندس ابوالفضل قربانی با اعلام این مطلب اظهار کرد:مدیریت شهری بر اساس برنامه ریزی احداث بوستان‌های مسافررا با هدف ارایه تسهیلات به مسافران دنبال می کند به طوری که در بودجه سال جاری برای این مهم ردیف قابل توجهی اختصاص داده است.
وی احداث بوستان در ورودی‌های شهر برای اسکان و پذیرایی از مسافرانی که از شهرهای دیگر به اصفهان می‌آیند، بسیار ضروری دانست و افزود: امید است طی دوسال آینده تعداد قابل توجهی از این بوستان های دروردی های شهر اصفهان به بهره برداری برسد.
وی ادامه با توجه به این که اصفهان از جمله کلان شهرهایی است که در مقصد سفر شهروندان از تمام نقاط کشور قرار گرفته لذا طراحی مبادی ورودی شهر، و توسعه سرانه فضای سبز با توجه به احداث بوستان مسافر در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.
قربانی اضافه کرد:در بوستان های مسافر ‌چمن کاری، پیاده‌روسازی،‌ ایجادتوقف‌گاه، آلاچیق، چراغ‌روشنایی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، مبلمان بوستان و بازیگاه کودک در نظر گرفته شده است.
  منبع : ایمنا
  10:54   شنبه 9 مرداد 1389  
 نظرات