اخبار   
 

 بهره برداری از طرح های تفریحی و خدماتی در پارک طبیعی ناژوان

به گزارش ایمنا، مجموعه فرهنگی تفریحی،ورزشی بانوان با مساحت 27 هزار مترمربع و هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب فضاهای ورزشی والیبال،بسکتبال و ورزش ساحلی و باند دوچرخه...

به گزارش ایمنا، مجموعه فرهنگی تفریحی،ورزشی بانوان با مساحت 27 هزار مترمربع و هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب فضاهای ورزشی والیبال،بسکتبال و ورزش ساحلی و باند دوچرخه سواری و حرکت درمانی از طرح های شاخص ناژوان به شمار می آید که به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.
احداث سه پل عابر پیاده جهت اتصال جنوب به شمال رودخانه باهزینه ی 4 میلیارد ریال از دیگر پروژه های خدماتی در ناژوان است و طرح های پیاده روسازی ، احداث سرویس های بهداشتی در محدوده باغ پرندگان ،احداث آبنماهای متعدد حدفاصل پارک میرزا کوچک خان ،ساخت نمازخانه باغ پرندگان ،ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر محدوده ناژوان وبررسی وبهبود وضعیت سازه باغ پرندگان نیز آماده بهره برداری می باشد.
گفتنی است روشنایی پل عابر پیاده پرندگان و همچنین نصب حدود 20 پروژکتور با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون ریال از طرح های می باشد که درجهت ایجاد محیطی امن و شاداب برای شهروندان به اجرا درآمده است.
این مراسم امروز در پارک طبیعی ناژوان برگزار می شود.
  منبع : ایمنا
  11:29   چهارشنبه 16 تیر 1389  
 نظرات