اخبار   
 

 ورود تکنولوژی نوین در بخش مسکن توسط سرمایه‌گذار خارجی

شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی درخواست اصلاح مجوز سرمایه‌گذاری را در زمینه تولید مصالح ساختمانی، مواد شویندو همچنین تمدید مجوز سرمایه‌گذاری خارجی مطرح شد که با آن موافقت شد...

شرکت‌های سرمایه‌گذار خارجی درخواست اصلاح مجوز سرمایه‌گذاری را در زمینه تولید مصالح ساختمانی، مواد شویندو همچنین تمدید مجوز سرمایه‌گذاری خارجی مطرح شد که با آن موافقت شد.
ایلنا: شراگیم شمس از تصویب طرح سرمایه‌گذاری خارجی برای تولید خانه‌های پیش ساخته چوبی، فلزی و بتنی در بخش مسکن کشور خبر داد و افزود: این طرح توسط یک ایرانی مقیم خارج از کشور وارد کشور می‌شود و حاکی از دید مثبت ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران است که اشتغالزایی و ورود تکنولوژی‌های نوین در این بخش را به همراه خواهد داشت.
به گزارش ایلنا، معاون مدیر کل دفترسرمایه‌گذاری خارجی، در حاشیه یکصدو سی امین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی که در محل سازمان سرمایه‎گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد، گفت: در این نشست چهار طرح جدید سرمایه گذاری خارجی به ارزش بیش از 57 میلیون دلار به تصویب رسید. وی در ادامه یادآور شد: از جمله طرح‌های دیگر مصوب این جلسه، شامل سرمایه‌گذاری‌های شرکت‌های آسیایی در تولید نبشی فولادی، ناودانی و تیرآهن،طرح تولید شمش فولادی و همچنین تولید رزینت،بیتومین یا گلیسونایت بود که مورد موافقت هیات سرمایه‌گذاری خارجی قرار گرفت.
به گفته این مقام مسئول، در طرح تصویب شده تولیدی شمش فولادی 250 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد. شراگیم شمس در عین حال خاطر نشان کرد:در این جلسه مجوز افزایش سرمایه‌گذاری مربوط به طرح تولید آب‌های معدنی و طرح تولید مواد لبنی نیز به تصویب رسید.
بر اساس این گزارش،در ادامه این نشست شرکتهای سرمایه گذار خارجی درخواست اصلاح مجوز سرمایه‌گذاری را در زمینه تولید مصالح ساختمانی،مواد شویندو همچنین تمدید مجوز سرمایه‌گذاری خارجی مطرح شد که با آن موافقت شد.
  منبع : ایلنا
  10:52   پنجشنبه 31 تیر 1389  
 نظرات