اخبار   
 

 شهرداری اصفهان هرساله جاذبه های جدیدی برای گردشگران ایجاد می کند

معاون شهردار کربلا برگزاری نمایشگاه بزرگ خدمت رسانی را شگفت انگیز خواند و گفت:مدیریت شهری اصفهان در تمام زمینه ها به خصوص در اجرای طرحهای عمرانی بی نظیر است و باعث تحولات چشمگیری در سطح این کلان شهر می شود...

معاون شهردار کربلا برگزاری نمایشگاه بزرگ خدمت رسانی را شگفت انگیز خواند و گفت:مدیریت شهری اصفهان در تمام زمینه ها به خصوص در اجرای طرحهای عمرانی بی نظیر است و باعث تحولات چشمگیری در سطح این کلان شهر می شود.
به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی ،مهندس حمید خضیر جاسم در بازدید از نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی اظهارداشت:برگزاری نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی ازسوی شهرداری اصفهان فعالیتی بزرگ وارزنده ای می باشد این در حالی است که مدیریت شهری این کلان شهر همه ساله جاذبه های جدیدی برای گردشگران ایجاد می کند.
وی تاکید کرد: لازم است مردم از فعالیت های دستگاههای اجرایی به خصوص شهرداری که به نوعی در تمام امورات شهروندان دخیل است مطلع باشند چرا که اطلاع رسانی وآگاه سازی تاثیر بسزایی درروشن نمودن اذهان عمومی دارد.
وی برگزاری نمایشگاه بزرگ جهاد خدمت رسانی شهرداری اصفهان را باعث اعتمادسازی مردم عنوان وخاطرنشان کرد:این اقدام حجم قابل توجهی از فعالیت های خدمتگذاران شورای اسلامی وشهرداری را در معرض دید مردم قرار می دهد بنابراین منجر به افزایش اعتماد و مشارکت شهروندان در امور شهر می شود.
معاون شهردار کربلااظهار امید واری کرد:شهرداری کربلا از تجارب شهرداری اصفهان به خوبی استفاده کند و خدمات بهتری را به شهروندان کربلا ارایه نماید.
  منبع : ایمنا
  11:07   پنجشنبه 15 مهر 1389  
 نظرات