اخبار   
 

 جشنواره ملی هنرهای تجسمی بکار خود خاتمه داد

دومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار و شهادت با عنوان 'مهران مرز پایداری' روز دوشنبه با معرفی برگزیدگان در مجتمع بزرگ فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام به کار خود پایان داد...

به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع 700 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از هنرمندان 22استان 300 اثر به بخش مسابقه راه یافت.
در این جشنواره پس از بررسی هیات داوران برگزیدگان هر بخش انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش نقاشی با اهدا لوح از 'مریم اشکانیان' از گیلان و'افشین کوشا' از آذربایجان غربی تقدیر شد.
هیات داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه اول تا سوم ندانست و 'مهدی رحیمی' از استان مرکزی و 'فرشته محسنی' و 'مریم آشوری' از گیلان به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.
در بخش گرافیک و طراحی پوستر نیز با تقدیر از 'نوشین عسگری' و 'حسن بسامی' از ایلام هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول تا سوم ندانست.
در این بخش همچنین از 'امین حسنوند' از لرستان و 'وحید اسلامی' و 'محمدرضا چولکی' از ایلام به عنوان برگزیده تجلیل شد.
در بخش حجم و نقش برجسته نیز با تقدیر از 'حسن قاسمی' از اراک و 'نعمت الله حسنوند' از لرستان، 'نبی الله مصدق' از گلستان عنوان اول، 'سیده آذین ساداتی' از ساری عنوان دوم و 'وحید مست آبادی' از مرکزی عنوان سوم این بخش را کسب کردند.
در بخش عکس نیز هیات داوران تنها از 'مریم آل مومن'، 'نریمان خلیلی'، 'آزاده امیری'، 'سیروس لطیفیان' و 'هادی فائزی' به عنوان برگزیده تجلیل کرد.
در بخش کارگاه زنده جشنواره در رشته نقاشی 'سعید دولتی' از همدان و 'نگین ناصرانی' و 'ندی غیوری' از رشت به عنوان اول تا سوم انتخاب شدند. در رشته حجم نیز از 'بنت الهدی صعادی نیا' از گرمساز و 'گلشن جعفریان' از شهرکرد تجلیل شد. همچنین 'امیر حسین کولیوند' از ایلام، 'روح الله علی بخشی' از یزد و 'علی کرد' از ایلام به عنوان اول تا سوم انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش پوستر 'محمد حاجیان' از اراک، 'هما نورزاد' از رشت و 'عباس طوافی' از تهران به عنوان اول تا سوم انتخاب شدند. در بخش عکس نیز با تقدیر از 'محمد امین آل مومن' از شهرکرد، 'اکبر موحد' از ارومیه، 'خدیجه شریفی' از ایلام و 'فرید حسن پور' از تبریز عنوان اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.
همچنین از 'میثم علیزاده' تنها هنرمند شرکت کننده در جشنواره از شهرستان مهران تجلیل شد.
  منبع : ایرنا
  12:17   سه شنبه 9 آذر 1389  
 نظرات