اخبار   
 

 بیش از25 درصد مساحت منطقه 6 فرسوده است.

شهردار منطقه 6 اصفهان اعلام کرد: بیش از25 درصد مساحت منطقه 6 فرسوده است.به گزارش ایمنا فضل الله محلوجی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با ابلاغ طرح بازنگری تفصیلی... تکلیف...

شهردار منطقه 6 اصفهان اعلام کرد: بیش از25 درصد مساحت منطقه 6 فرسوده است.
به گزارش ایمنا فضل الله محلوجی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با ابلاغ طرح بازنگری تفصیلی تکلیف بافت فرسوده در این منطقه مشخص خواهد شد و اهالی از سر در گمی خارج خواهند شد.
وی با اشاره به احیای بافت فرسوده اظهار داشت:با آزاد سازی 2 پروژه در بزرگراه شهید همت احیای بافت فرسوده در این منطقه کلید می خورد.
وی عدم ابلاغ طرح تفصیلی جدید را مهم ترین مشکل در راستای احیای بافت فرسوده دانست وادامه داد:تخفیف 50 درصد از عوارض صدور پروانه و معرفی متقاضیان به بانک مسکن برای دریافت وام از جمله تسهیلاتی است که برای نوسازی بافت های فرسوده در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
محلوجی درادامه سخنان خود سرانه فضای سبزاین منطقه را بیش از 25 متر مربع عنوان و بیان داشت:در نظر داریم تا پایان سال 90 سرانه فضای سبز این منطقه را به 30 متر مربع برسانیم.
وی با اشاره به رویکرد سال جدید شهرداری مبنی بر محله محوری گفت: ایجاد پارکینگ نیکبخت (دادگستری)،احداث خیابان های لاوی و خلیلی ،احداث میدان شهید قوچانی و ادامه بزرگراه همت از مهم ترین پروژه های عمرانی منطقه 6 اصفهان در سال 89است.
  منبع : ایمنا
  15:23   یکشنبه 6 تیر 1389  
 نظرات