اخبار   
 

 نظارت بیشتر شهرداری بر پروژه های در حال اجراست

رییس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:لازم است شهرداری بر پروژه های در حال اجرا در مناطق مختلف شهر نظارت بیشتری داشته...

رییس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد:لازم است شهرداری بر پروژه های در حال اجرا در مناطق مختلف شهر نظارت بیشتری داشته باشد.
به گزارش ایمنا،مهندس مصطفی بهبهانی با انتقاد از روند اجرای برخی پروژه ها در مناطق مختلف شهر گفت:از آنجایی که برخی از پروژهای شهرداری در مناطق گوناگون از نظر کیفی خوب اجرا نمی شود لازم است شهرداری نظارت بیشتری براجرای این طرح ها داشته باشد.
وی با بیان این که پیمانکاران در اجرای قرارداهای مذکور به دنبال مباحث کمی هستند افزود: در بحث آسفالت کشی خیابان ها شاهد آن هستیم که در طی سالها چندین بار آسفالت کشی می شود در حالی که در دنیا این گونه نیست و به دلیل پایین بودن کیفیت کار این امر به دفعات در شهر تکرار می شود.
رییس کمسیون عمرا ن شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ساخت و ساز های غیر مجاز در زمین های خلاف تصریح کرد: بسیاری از افرادی که مبادرت به این کار می نماید در پاسخ به خلاف مرتکب شده ا ظهار بی اطلاعی از انجام عمل خلاف می کند به همین سبب لازم است تا از طریق رسانه های گروهی در این خصوص اطلاع رسانی شفافی انجام شود، تا بهانه ای برای افراد سود جو باقی نماند.
وی با اشاره به نام گذاری سال گذشته به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف گفت: از اوایل مردادماه 88 مقرر شد تا شهرداری در صورتی نسبت به صدور پروانه پایان کاربرای ساختمانهای بالای 5 طبقه اقدام نماید که مباحث مربوط به انرژی در آنها رعایت شده باشد .
لازم است تا شهرداری همچنان در خصو ص اجرای این مصوبه اهتمام لازم را به عمل آورد.
  منبع : ایمنا
  11:45   یکشنبه 23 خرداد 1389  
 نظرات