اخبار   
 

 مصالح نوین ساختمان مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد

نائب رییس کانون کاردان های فنی ساختمان استان اصفهان گفت: تعادل قیمت از موارد مهمی است که باید در بحث مصالح و تکنولوژی های نوین ساختمان مورد توجه کارخانجات و تولید کنندکان...

نائب رییس کانون کاردان های فنی ساختمان استان اصفهان گفت: تعادل قیمت از موارد مهمی است که باید در بحث مصالح و تکنولوژی های نوین ساختمان مورد توجه کارخانجات و تولید کنندکان قرار گیرد.
به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای استان مرتضی خلیلیان در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی مصالح و تکنولوژی ساختمان( سبک سازی- مقاوم سازی) و سومین نمایشگاه اختصاصی آسانسور، بالابر و صنایع وابسته در این رابطه افزود: چنان چه این مصالح با قیمت مناسب تری ارایه شوند، مردم قطعاً از آن ها استقبال خواهند کرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر به اقتضای نیاز کشور، ساختمان سازان به استفاده از مصالح و تکنولوژی های نوین روی آورده اند و سرعت و کیفیت این روند نیز قابل قبول بوده است.
این کارشناس صنعت ساختمان بر لزوم اطلاع رسانی مزایای استفاده از تکنولوژی ساختمان به عموم مردم تأکید کرد و بیان داشت: این اطلاع رسانی در تغییر روند ساخت و سازهای سنتی کشور بسیار تأثیر گذار خواهد بود.
گفتنی است این کانون در حال حاضر 2000 نفر عضو رسمی از میان کاردانان دارد و همچنین 2000 نفر از معماران تجربی را شناسایی و ساماندهی کرده است.
  منبع : ایمنا
  11:48   یکشنبه 13 تیر 1389  
 نظرات