اخبار   
 

 بهبود وضعیت مایکروسافت و یاهو در بازار موتورهای جستجو

موسسه پژوهشی ComScore گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن سهم یاهو و مایکروسافت در بازار موتورهای جستجو در ماه می افزایش یافته است...

موسسه پژوهشی ComScore گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن سهم یاهو و مایکروسافت در بازار موتورهای جستجو در ماه می افزایش یافته است.
به گزارش فارس به نقل از افتر داون، علیرغم پیشرفت هر دو شرکت کماکان فاصله آنها با گوگل که برترین موتور جستجوی جهان محسوب می‌شود، به میزان قابل توجهی بالاست. گوگل کماکان وضعیت مستحکمی دارد و سهم آن در بازار موتورهای جستجو از 64.4 درصد در ماه آوریل به 63.7 درصد در ماه می کاهش یافته است. در مقابل سهم یاهو در عرض یک ماه از 17.1 به 18.3 درصد و سهم موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از 11.8 به 12.1 درصد رسیده است.
سهم AOL هم به عنوان چهارمین موتور جستجوی مهم در امریکا اندکی افت داشته و از 2.4 به 2.3 درصد کاهش یافته است. به نظر می رسد تلاش بی وقفه یاهو و مایکروسافت برای افزودن امکانات جدید به موتور جستجوی های خود در این تغییر وضعیت و پیشرفت جزئی آنها نقش داشته است. با توجه به نزول گوگل باید منتظر ارائه سرویس های جدید از سوی این شرکت برای تغییر این وضعیت بود.
  منبع : خبرگزاری فارس
  11:10   یکشنبه 23 خرداد 1389  
 نظرات